Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei. eg er utrulig gla for å vere gravid og at eg skal bli mamma, kribla i magen når eg tenke på d:) men no i d siste har eg hatt stygge tanka om at fosteret er skada, eg kjem ikkje til å få et friskt barn. Eg sjøl lika ikkje denne negative holdninga mi.. eg vil ha den tenkegangen vekk, men får det ikkje til.. noken som slite med det samme? og so ha eg hørt at slik tankegang nettopp kan skade fosteret...?
Lille nuffe Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei du! Jeg tror alle tenker på dette, men det er kanskje noe man ikke snakker noe særlig om.. Husk at i de aller fleste tilfeller så går det bra:) Personlig så tror jeg at det er litt "sunt" å tenke LITT på dette.. Da er man en smule forberedt på det hvis det skulle skje noe... Men det er bare mine tanker da...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Helt enig med Borris i at en burde være forberedt på at noe *kan* gå galt, men husk på at det sjelden gjør det fra 2. trimester og utover. Jeg tviler STERKT på at frykt for at noe kan være galt kan føre til at noe faktisk går galt. Du burde prøve å bryte opp et slikt tankemønster ved å distrahere deg selv,- finn på noe morsomt istedetfor. Lykke til med å slutte å engste deg! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå