Gull nr.5 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Syntes ikke jeg har sett så mange med termin i midten av juli som skal føde på Sykehuset Buskerud...ër det bare meg kanskje??
Potetstappe Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 21 juli på sykehuset buskerud jeg også Når har du termin?
Gull nr.5 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har termin 14.juli.Da har jo du termin bare en uke etter meg, kan jo hende vi havner der samtidig:-)
Potetstappe Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har termin både 23 juni og 21 juli.. Den første terminen er etter når jeg hadde sex, og den andre er etter ul. Så jeg har blitt lovet at de skal sette meg igang 7 juli, hvis baby ikke har kommet av seg selv innen den tid:-) Men kan jo godt hende vi treffes for det! Venter du din første?
Gull nr.5 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Oj,det blir en fin dato 7.7.07:-)Har mens termin 10.juli jeg da, så det blir spennende å se når lillegutt bestemmer seg for å komme ut til oss. Jeg har 3 herlige barn fra før;ei jente og to gutter. Er det din første?
Potetstappe Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Å så herlig da! Dette er min første ja, gleder meg så utrolig masse! Men da skal jeg gå med plakat rundt halsen på sykehuset; "Tess@*høygravid* Er du her?" :-)
Gull nr.5 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Hi,hi, ja, det må du gjøre lillemaven:-)Du har virkelig noe å se frem til.Dette er min fjerde, men et like stort under hver gang. Gleder meg så utrolig masse jeg også!Gleder meg til å slå følge med deg her inne;)
Nina-med passasjer Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 jeg har termin 15.07:) men er fra vestfold da
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Hei. Jeg har termin 13.juli og skal også føde på Sykehuset Buskerud. Sees
Gull nr.5 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2007 God formiddag!Ja,da er det jo mye mulig vi sees:-)Gleder meg til å slå følge med deg på veien Sus&dus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå