Gå til innhold

07.07.07 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk nå er det bare 1 mnd igjen...det siste året (siden vi bestemte dato) har gått så utrolig fort!!!!!

Jeg er bare SÅ spent...

Tror det meste er i boks...holder nå på med bordoppsett, bordkort, sanghefte og kirkeprogram..:)

Hvordan går det med dere andre 07 juli bruder- er dere i rute?

Lykke til med planleggingsinnspurten, og ikke minst den store dagen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå nærmer det seg ja... tror alt er i boks, untatt bordplassering og festprogram-lyst til å lage på dato men får det ikke heløt til. bordkort, engangskameraer osv er i boks. leter etter de perfekte servietter... begynner intensiv solarium til uken så jeg ser suuuuper ut. kjolen har ikke kommet enda, så venter og venter og venter.

lykke til du også:o)

Skrevet

Hei dere!

Ja, tiden har gått fort! Tror vi har høvelig kontroll på det meste, men er litt engstelig for at vi har glemt noe..! Må kjøpe sko og tiara, og kirkeprogrammet er ikke spikra enda. Vi leter etter sort dress til småen - noen som vet hvor i Oslo vi kan finne dette? Str 80 eller 86 : )

Ellers skal det soles her også ; D

Andre?

Lykke til alle!

Skrevet

Jeg aner ikke om vi har kontroll :( Kjenner at jeg er litt stressa! Hva har jeg glemt?

Skrevet

Ja, det meste er på plass her også, hehe. Begynner å bli litt småstresset jeg da...Gleder meg til å bli ferdig med den hersens eksamen på mandag, så jeg kan tenke mer på bryllup!

Typen har laget et lite innlegg om bryllupsplanleggingen vår, bare ta en titt;-)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=262604

Skrevet

Ja, nå nærmer det seg fort!! Tror det meste er i boks her også, men det er jo alle små tinga som tar tid da.. så har nok nok å gjøre den neste mnd..

sambo ble hentet til utdrikkningslaget sitt i dag.. så blir spennende å høre hvordan han har hatt det da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...