ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har ikke sett deg her i dag... har det skjedd noe?? Kanskje du har blitt mamma ?????
Marolla Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Nei ingen mamma her i huset. Var på føden pga grønn utflod i dag. Trodde kanskje at det var fostervannet som hadde begynt å piple, med siden hodet ikke er festet, så var det mest sannsynlig ikke det. De vet ikke hva det kan være ennå, men har tatt ul, gyn.und, ctg, blodtrykk og test av urin. Har fått eggehvite i urinen og har høyere blodtrykk. Skal inn på ny kontroll på sykehuset på lørdag med ny ul. Er ellers moden og har en cm åpning.
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Oki.. kan vel ikke være så lenge igjen da. Godt du får oppfølging når de finner ting som ikke er helt normalt da. Lover jo godt at du er moden og har litt åpning da.. Da ligger jo alt til rette for at noe kan skje snart. Jeg var hos legen i går, og har avflatet mormunn og er myk og moden i allefall.. Har vært veldig stille, men har faktisk hatt noen kynnere nå på kvelden. Ellers syntes jeg det går hardt utover humøret.. Pleier ikke å være overfølsom jeg, men i dag har jeg sippa fælt. Hjalp med mange oppmuntrende meldinger fra BIM damen, og at mannen min ringte å beklaga at han var litt utenksom i sted, og i tillegg hadde kjøpt babebassen til meg! Gleder meg til å blåse det opp og ligge å duppe!!
Marolla Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Det var jo snilt av han. Godt å få ett lyspunkt i en kjedelig hverdag. Sitter jo foran dataen hele dagen jeg også. Er altfor varmt å gjøre noe annet. Mannen min kaller meg sprø fordi jeg ikke vil ha baby i morgen på bursdagen min. Syns babyen kan få en egen dag jeg... ikke kjekt å dele den med mora si. Modning er bra ja! spesielt siden de fleste kvinner i min familie ikke modnes av seg selv. Er så spent på resultatet på prøvene som ble sendt til dyrkning jeg. Hvor lang tid tar slikt?
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Enig i at det er greit med egen dag da. Men skulle ikke det gå er det jo verdens fineste bursdagspressang da!!!! Vet ikke hvor lang tid det tar jeg. Men de bør vel ha noen svar til lørdagen når du skal tilbake!! Ellers så ringer de vel dersom de finner noe galt før det!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Kommer fra en liten plass utenfor Drammen (Nedre EIker) men bor på Hurum nå. Du da?
Marolla Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Bor utenfor Hamar på en plass osm heter Tangen. Langt inne i skogen. Er akkurat en time med tog unna oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå