Gå til innhold

Sommeren bringer med seg et kjipt problem for oss som er litt kraftige..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gå med skjørt eller kjole på¨sommeren er jo egentlig ganske deilig... Men så var det disse lårene som gnisser mot hverandre da :o(

Noen tips for å hindre utslett og vondt? Skal gå mye med kjole de nærmeste ukene (bursdager osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipp av en tynn strømpebukse like over kneet (ikke for kort for da ruller den bare opp)

Er ikke så kraftig, men lårene gnisser uansett :-(

Skrevet

Eller finn deg en sykkel short lignende ting i stoff som ikke blir for varm. Har samme problemet og jeg ha klipt i stykker en litt tykk longs, for jeg syns de tynne strømpebuksene ruller seg sånn opp...

Skrevet

Jeg gikk til innkjøp av en fin,hvit tights med blondekant her en dag, genialt å ha under skjørt og side topper=)

Skrevet

Kjøpte en truse med lange ben da jeg nettopp hadde født, for det skulle holde (fleske)magen inn litt. Den har jeg funnet ut at jeg kan bruke nå også, for den er jo ikke på langt nær så stram nå. Er ganske slank, men kraftig i lårene, så det gnisser, ja. Kjøpte den på sparkjøp og den er hudfarget.

Skrevet

syns det er verre med disse magen min jeg da!!!

Skrevet

kjøp talkumpudder, det funker visst: )

Skrevet

men den gnisser vel ikke å gjør vondt eller?

Skrevet

invester i noen tøffe tights! de finnes jo overalt i disse dager:o)

Skrevet

Nei, den er helt behagelig å ha på og den holder inn magen også, hvis du skulle ha problemer med det :)

Skrevet

Tights passer ikke helt til de kjolene jeg skal ha på meg :o( Så må finne en annen løsning :o(

Skrevet

Det er derfor jeg er så overlykkelig for at det er in med tights under skjørt! Synes egentlig ikke det er spesielt pent, men det redder sommeren min :oD

Skrevet

Litt treg der ja.. Er kjolene veldig korte? Om kjolene er lenger enn til kneet kan du ha sykkelbukse under.. Det gjør jeg, ingen som ser det ;o)

Skrevet

Potetmel!! Det er vidundermiddelet som funker mot alt...

Ha på godt med potetmel på innsiden av lårene, det lindrer sår hud og det gjør gnissingen mindre "hissig"

Skrevet

dette problemet har jeg også, men jeg kjøpte en bestemor truse (lang) som jeg har under de kjolene der tightsene ikke passer:)

men tights er jo digg hehe:P

talkum er ikke noe vits for det svetter du bare bort, iallefall gjør jeg det

Skrevet

Gå på Cubus og kjøp "Hold-in". Den heter Oroblu Boxer shaper Shock up. Det er en hold-in strømpebukse UTEN bein (dvs uten bein fra midt på låret og ned.) Den koster ca kr 200,- men er redningen nå på sommer'n! Ikke bare slipper en gnissing, men den holder alt litt mer på plass også! Den er et must!

Skrevet

Da vi var på ferie i fjor fikk jeg dette problemet, men jeg løste det med å bruke en av sambo sine boksera uten på min egen truse (string)

Skrevet

Helt enig med deg Ariel. Den er helt super. Vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten. Det reddet livet mitt den dagen jeg oppdaget disse. Plutselig var ikke sommeren plagsom lengre!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...