lenej :o) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 eller, har prøvd da, så godt som jeg får til... men, så er eg ikke proff da.. men har lyst på en nettbutikk... en sånn fin en, som barneparadis har. den siden er en av mine yndlings-sider..!!! men titt innom: www.koseposen.piczo.com vet d virker lite profft med "bare" en piczo-side da, men...
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Flott produkter du har, dette må da selge... Sjekk PM :-)
Sorrymum.com Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg liker godt de posene med svart! Enkle og fine. Husk at du på første siden skal "fange kundene" dine. Kanskje du skal vise flere produkter der? Det er vanskelig. Jeg jobber og endrer sidene mine hver eneste dag. Jeg vet at de som handler på nettet er utålmodige. Det skal være enkelt og intuitivt å handle. Og godt å se på. Min butikk kan du se på www.sorrymum.com. Jeg hjelper gjerne om du lurer på noe Karina Udland
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 no har jo seff den sida låst seg totalt, vet ikke om det er feil på siden eller no sånnt.. så får ikke gjort noe nå da.. men takk! skal prøve å legge litt mer ut der :) fikk en god ide nå, så :)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Hei, Har vært inne på siden din og ønsker deg mye lykke til. jeg vil bare komme med en tilbakemelding på teksten din. Dette er det kunden leser og hva du som butikk blir oppfatttet som- viktig. Det jeg vil frem til og håper du ikke tar det personlig, men du må lese korrektur på tekstene dine slik at det ikke oppstår unødvendige skrivefeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå