Gå til innhold

Frøet ville ikke vise seg i dag :(


tarante - keisersnitt 29/1

Anbefalte innlegg

...det var en ganske tøff opplevelse å ta ultralyd uten at de fant noe foster. Gynekologen advarte meg på forhånd om at jeg ikke måtte ha for store forhåpninger, og trodde hun mente med tanke på hjertet ikke slo enda. Kunne ikke se fostersekk eller foster, men hun prøvde å beroglige meg med at det enda var tidlig. Er så redd for at det skal ende som de to SA'ene jeg har hatt, hvor de ikke har funnet fosteranlegg på UL før jeg i det hele tatt har begynt å blø noe særlig... bare småblødning. Fikk time til ny UL fredag om litt over en uke, og det blir nok noen laaange dager til det.

 

Er litt trist nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda.. tarante da.. ikke vær lei deg.. alt er nok helt OK.. Hvor langt er du på vei?

 

Jeg var til gyn og tok tidlig ul når jeg var 4+5 og da kunne hun ikke se antydning til at jeg var gravid. bortsett fra en svak positiv test som har blitt sterkere. :) Jeg skal til tidlig UL på sykehuset på tirsdag. Jeg er da 6+3.

 

Bare slapp av tarante, så ordner dette seg nok. Gjør alltid det for snille jenter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest endel om lignede tilfeller nå, og øyner et lite håp allikevel, men tør ikke helt å glede meg enda. Var 5+0 når ul ble tatt i går, så det er jo veldig tidlig. Krysser fingrene for at de ser noe om ei uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en til som krysser fingrene nå.. Håper det er litt trøst i støtte fra oss andre her inne.. Vanskelig å dele med verden når det er så fersk også... da er dette et fint sted å være når følelsene svinger.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...