Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 I hele dag har jeg hatt skikkelig press ned i bekkenet/symfysen, som har kommet og gått. Har hatt det før, men ikke så kraftig og vondt. Klarer ikke gå når det kommer. Gjør vondt både foran og bak. Vondtene varer maks ett min. Er dette tegn på at bebis borrer hodet sitt ned i bekkenet? Eller kan det være tegn på noe mer.... håper... Er i uke 39.
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 hei sån har jeg oxo det! var hos legen i går å fikk greie på at gutten er laaaangt nedi bekkenet. å at det ikke var lang tid igjen, det var bare litt sterkere rier så kom han! så jeg sitter oxo å håper på at det skal skje noe! krysser fingrene for deg++++++++++ koz
Én til Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Akkurat sånn kjennes det ut her også, er også i uke 39. Skikkelig ubehagelig, må stoppe helt opp, og noen ganger kommer det mange ganger etterhverandre. Særlig på dager da jeg har vært ganske aktiv/gått mye, kan det virke som. Nevnte det for legen i forrige uke, og hun sa det nok var babyen som jobbet seg vei nedover, ja - men ikke at det var tegn på noe mer... Hodet er forresten ikke festet ennå hos meg, krysser fingrene for at det skjer snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå