Gå til innhold

Luten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var vesla oppi posen sin, og det er ikke et knyst å høre fra soverommet. :-D Hjertelig, hjertelig takk!! I tillegg til et våpen mot isbitføtter, ser jeg med min uslåelige fantasi at den også er et mulig alternativ til dåpskjole, hehehe... ;-) Tenkte forresten å sende PM til deg, men har du full postkasse? Uansett, en skikkelig takk skal ordnes ASAP!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut usle kjøter
Skrevet

Puh, så bra! Sist gang jeg prøvde å sende noe med posten kom det aldri fram, for de hadde innbrudd den natta og pakkene forsvant... Håper det holder isbit-tottisene unna, og dåpskjole-ideen er jo gull verd, den burde du markedsføre! Litt radikal i fargevalget, kanskje, men du, så praktisk, og uten metervis av rysjer å stryke!

Skrevet

Snuppa mi sover i sin, også;-) Hun er jo ikke døpt, hedninger som vi er, men er veldig søt som supermææææææææn, som broren tror hun er, når hun vandrer omkring som en liten kretsmester i sekkeløp;-)))

Skrevet

...hvorfor er du ussel kjøter i kveld, f'resten???

Gjest virtuell pipette
Skrevet

Innlogging er av og til en prøvelse, lilja...

Gjest virtuell pipette
Skrevet

Ach schöne Prinzessin von Sommer und Rotwein, wie war die Nacht? Haben die kleinen Füssen sich warm gehalten?

Skrevet

...det vet jeg ingenting om, jeg er jo bare en lilje;-)))

Skrevet

Guten morgen!! Die kleinen Füssen haben sich warm gehalten, ja! Ble zetningen riktig?? Hun sov veldig godt gjennom hele natten også, det må ha noe med posen å gjøre. Ellers pleier hun å våkne noen ganger. Herrrlich altzå! :-D

Det med dåpskjolen - jeg tenkte kanskje posen kunne brukes som navnefestkjole, hihi.... Halvveis høytidelig, halvveis festlig! Hmm.. Et potensielt navn på min nye nettbutikk?

Atter en gang - TAKK! Hvilken dverg skal jeg sende deg denne gangen? :-D

Skrevet

Hvis du har en massasje-og-hente-kald-hvitvin-spesialist som også har simultankapasitet til å vifte meg (det er *litt* varmt i tigerstaden i dag) så tar jeg ham!

Så bra at hun sov - og du er jo en reser i tysk, Schweineprinzessin! Den funka veldig bra her og. Om du åpner nettbutikk må jeg knulle på meg noen flere unger, så jeg kan handle. Den kan jo hete noe sånt som I Pose og Sekk, evt Men Posen Min Får Du Aldri, hva synes du? Navnefest i lett åttitallsdesignet sovepose bør du invitere pressen til å overvære, hehe, det måtte jo vært en forside verd!

Kos deg med slekta og nuss vesla fra meg!

Skrevet

Hehehehe... Jeg stokket bare om på setningen din til jeg syntes den så "reser"-aktig ut! ;-D

Det var knallgode navnetips til nettbutikk, de er definitivt tatt under consideration! Etterhvert kan jeg muligens åpne en butikk på Karl Johan f. eks., og la dvergene mine drive den. Da kan butikken hete noe slikt som: Hold styr på barn og dyr (evnt en dverg som er for yr). Whaddayathink???

Har sendt Pablo med FedEx direkte fra sunny Frisco, han kommer med fastmontert avkjølingsvifte, serveringsbrett med hvitvin som er kaldere enn nesen til Diplomis-eskimoen og et lendeklede som overlater svært lite til fantasien. Massasjen er innebygd (den produktbeskrivelsen må du nesten tolke selv)!

Ellers skal jeg finne på något attåt sjæl. Vent og se! :-) Nå skal jeg kose meg masse ja, og vesla har fått virtuell nuss nå. Send tilbake til vesla di og rampen fra meg - gjerne med et lite nøff som lydeffekt. (Nusse Nøff??)

Skrevet

Venter pesende (tolk sjæl...) på Pablo og den innebygde - samt vifting...

Ellers synes jeg butikken din har et utmerket navn. Muligens vil du også tiltrekke deg noen litt mer sm-prega typer om du inkluderer det med dverger?

Du trenger ikke finne på noe som helst, ditt blotte nærvær og noen virtuelle og svinaktige nøffenusser holder lenge!

Skrevet

Jepp, jeg satser på å nå en bred kundegruppe, skjønneru. :-) Si fra når Pablo ankommer - og send gjerne rapport om hvordan han oppfører seg. Han har fått streng beskjed om å gjøre som du sier, vi går nemlig litt utenom normale arbeidsforhold når det er snakk om gjentjenester. Vel bekomme. :-)

Skrevet

Det er nok hans lette dvergsteg og liflige klirr jeg hører oppover trappene her nå, så om jeg blir incommunicado en stund så veit du hvorfor... mmmmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...