Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 En gang igår, og en gang nå til kvelden har jeg bare måttet gi han mm på flaske.. Har ikke orka å la han bite sånn.. Ellers de andre gangene har det gått greit.. Aue... Håper han gir seg med det, eller hvertfall ikke biter mer.. For da vet jeg ikke hva jeg gjør..
fleXibel Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Huffamei... Tanta di nevnte noe om at unga gjorde mye det under amminga.... får nesten bare pumpe da om han fortsetter...
nickoline og supermann Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Her gikk det fort over. Ga han ikke noe oppmerksomhet. Hender innimellom nå også........, men det er fordi han mister konsentrasjon. Det er vondt og desverre vanlig. Håper det ike blir et problem:
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Er som oftest bare en liten periode, men absolutt vondt! Min eldste ga seg fort :-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Sluttet og amme da sønnen min bet ofte.. Han fikk 4 tenner da han var 5 mnd.. Så måtte jeg pumpe.. og gir han flaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå