lenej :o) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 eg har jobba som en helt no, å oppdatert min hjemmeside?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Fikk du tisset på en pinne? Husker en dame som satt her for vel en uke siden som listet opp symptomer og som hadde en stund siden siste mens...
lenej :o) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 nei, min siste "pinne" gikk unna da.. men no er det 3 daga sia eg kunna tissa.. hadde eg bare klart å venta.. men neeeiii.... ei lita mor her på dib, som klarte å overtale meg en stille natt, å sløse den bort....
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Spennende:) Du får luske deg på apoteket i morgen og kjøpe ny forsyning.
lenej :o) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 nei, for langt å luske seg, bor noen tima unna.. men har bestilt nye i posten.. fra billigtester.dk. oj.. var det reklame? har veeeeldig lyst å reklamere for en annen side også, som jeg så på idag, men vet ikke om eg tør....
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Såpass, jeg har et apotek et minutts gåing herfra, kan fort bli noen turer dit, haha. Men det er ikke så kult når nabodama eller en av de andre mødrene i barnehagen ser hva slags medisner du trenger eller om du kjøper tonnevis med gravitester!
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Sitter her med tårer i øynene etter at jeg leste på hjemmesiden din om den fine lille gutten din som aldri fikk leve. Det er så utrolig leit når sånt skjer. Jonah er forresten helt nydelig!
lenej :o) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2007 takk, piazava, så fine ord fra deg :) *klem*
lenej :o) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2007 så klart! har link på profilen min, til mine to "skrytesider", til gull-guttan mine :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå