Gå til innhold

men.... ka om eg "bare" sir, at


Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har jobba som en helt no, å oppdatert min hjemmeside?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du tisset på en pinne? Husker en dame som satt her for vel en uke siden som listet opp symptomer og som hadde en stund siden siste mens...;)

Skrevet

nei, min siste "pinne" gikk unna da.. men no er det 3 daga sia eg kunna tissa.. hadde eg bare klart å venta.. men neeeiii....

ei lita mor her på dib, som klarte å overtale meg en stille natt, å sløse den bort.... :P

Skrevet

Spennende:) Du får luske deg på apoteket i morgen og kjøpe ny forsyning.

Skrevet

nei, for langt å luske seg, bor noen tima unna.. :P men har bestilt nye i posten.. :)

 

fra billigtester.dk.

oj.. var det reklame?

 

har veeeeldig lyst å reklamere for en annen side også, som jeg så på idag, men vet ikke om eg tør....

Skrevet

Såpass, jeg har et apotek et minutts gåing herfra, kan fort bli noen turer dit, haha. Men det er ikke så kult når nabodama eller en av de andre mødrene i barnehagen ser hva slags medisner du trenger eller om du kjøper tonnevis med gravitester! :P

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene etter at jeg leste på hjemmesiden din om den fine lille gutten din som aldri fikk leve. Det er så utrolig leit når sånt skjer.

 

Jonah er forresten helt nydelig!

Skrevet

takk, piazava, så fine ord fra deg :):)

 

*klem*

Skrevet

så klart!

har link på profilen min, til mine to "skrytesider", til gull-guttan mine :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...