Gå til innhold

Noen fra Setesdal/Aust Agder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker og bli kjent med noen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Tvedestrand:)

Skrevet

;) jeg passere Tvedestrand cirka annenhver helg,, Bor nå på Byglandsfjord (hvis du vet hvor det er? Ved Evje).. Jeg og sønnen min reiser ofte hjem til forloveden min (barnefaren) i Skjetten.. Akershus..

Usikker om jeg har sendt pm til deg eller en annen.. Sjekk du.. Jeg sendte pm før denne innlegget

Skrevet

Jeg har ikke fått pm.....Hvor stor er gutten din da?

Skrevet

Da er det en annen jeg sendte pm til.. Sønnen min er 15 mnd..Din da?

Skrevet

Hun er 6 1/2....har en på 8 og en på 12 og:)

Skrevet

Okei ;)

Ønsker og bli kjent med noen, vil du?.. Hva med og sette opp et tredd? ;) eller vi to med barn..

Skrevet

tredd?? haha.. mener treff ;)

Skrevet

Det hadde vært toppers:). Lager du en tråd?

Skrevet

Det er BIM/DIB-treff i Arendal neste lørdag tror jeg... sjekk treffsidene for Aust-Agder.

Skrevet

Jeg reiser desverre hjem på fredag om 1 uke så da er jeg ikke her.. Men det blir nå helg som kan skje noe eller en annen dag..

Jeg vet ikke hvordan og sette opp et treff, for jeg har gjort det før, og kunne ikke finne ut om det er noen som er intr i treffet..Så avlyste jeg treffet og ville heller spørre her på skravlesiden ;)

Jeg er forresten døv, om jeg ikke hadde sagt det?..

Skrevet

Lørdag passer dårlig for meg og.......kan vi ikke forsøke en annen dag da, Luckymom? Jeg kan foressten litt tegnspråk:)

Skrevet

Ååååå stilig at du kan lit tegnspråk, lært av hvem? Jeg ble døv da jeg var ca 1 år pga hjernehinnebetennelse..Kjipt men..

Når passer det for deg å treffes? oss eller med dib'ere?

Jeg vet ikke hvordan og sette opp et treff.. fikk aldri til.. Som jeg skrev ista.. Kan ikke du sette opp et treff? :)

Skrevet

Jobbet med en døv gutt i barnehagen for en del år tilbake:). Jeg har aldri satt opp treff før jeg heller.....har ingen aning hvordan det gjøres.....

Skrevet

Hva heter han? Hvor jobbet du med han?

Hehe da er vi to like, det med dib treffet, hva gjør vi da? hehe

Skrevet

Det var en gutt fra Risør....Anders....kjenner du han?

Vi kan jo forsøke å treffes en gang, vi? Leser du lepper, eller bare tegn?

Skrevet

Jeg kan snakke men snakker kun til de kjente for tiden.. før var det til alle.. Jeg kan lese på leppene, men ikke alltid 100% lett.

Noen som har skjegg, snakker kort på munnen, noen snakker tydeligere osv.. Eller snakke på tegnspråk..Om det blir vanskelig, kan vi skrive på papir eller mobil..Ikke noe problem..

Jeg har en nettside for og lære tegnspråk hvis du er intr ;)

Anders?.. Alder? etternavn?.. Hvordan ser han ut?

Skrevet

Jeg husker ikke etternavnet.....han må være 20 eller noe nå.....Har ikke sett han siden han gikk i bhagen......Synes det er kkjempe spennende å lære mer, jeg:)......kan du ikke sende meg en pm....må legge ungene her - sa kan vi snakkes en dag snart igjen?

Skrevet

jeg er fra Åmli, og vil også treffes. Det er ganske liten aktivitet på dib-treff sidene, tror det bare er det som er feil. Men noen tipsa om det nå så jeg skal inn å kikke jeg! Vi har en facebook side også, er dere på facebook?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...