larven Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Heia:) Vi venter i spenning så klart på når lillingen vår skal komme. Har 2 terminer, mens termin er i morgen 8 juni og ul termin er 15 juni...har vanligvis mensen veldig presis og har kunnet kjenne eggløsningen også, men ikke denne gang som jeg ble gravid, så kansje alt ble litt forskjøvet pga bryllups stress.. Men ihvertfall lurte på om noen har en følelse om når lillingen har tenkt å komme ut..?
Krin Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hei Larven! Jeg tror ikke barnet kommer før etter ultralyd termin, kanskje så mye som over en uke etter ul termin men du får ta det med en klype salt for detter er en en ny måte å bruke evnene mine på. Egen erfaring er et det er mye bedre å tenke seg at det vil ta lang tid så slipper du å gå å vente så får du bare ta det som en bonus at det kommer før. Lykke til..... Klem fra
larven Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Hei Krin! Takk for svar, selv om det ikke er det svaret man ønsker seg nå på slutten...Er egentlig ikke lei, men gleder med til å møte den lille og nå på slutten begynner man jo å vente.. Tror kansje litt av slimproppen gikk isted når jeg var på toalettet...men den kan jo gå flere uker før...så man må vel bare nyte tiden og vente til han er klar:) klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå