saasi Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 sønnen min er 8 måneder om en uke og han vil ikke legge seg på magen i hele tatt.
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 10 mnd. Gikk 14 dager senere, så det kan gå ganske fort når de først knekker koden
*Rutletutt* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Tobias var vel rundt 8-9 mnd....husker ikke helt nøyaktig. Han styrte lenge med å komme seg opp på knærne og stod å vugget frem og tilbake før han forstod hvordan han skulle komme seg fremover - begynte vel med det da han var ca 7 mnd.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Datteren min krabbet en måned før hun gikk(hun gikk da hun var 13 mnd). Hun begynte ikke å åle seg bortover gulvet før hun var ca 10 mnd, og da måtte jeg lure henne(dvs legge mobilen min et stykke unna...da fikk hun fart på seg!). Datteren vår begynte å snakke tidlig, så hun fokuserte på språk og ikke på motorikken. Hun hadde rett og slett ikke motivasjonen, eller frustrasjon nok til å komme seg bortover. ;-) Litt bedagelig anlagt kan du si. Nå er hun 2,5 år og fortsatt ikke spesielt opptatt av motoriske aktiviteter, men språket er det ingen ting å si på.
Odine! Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Åling - rundt 9 mnd Ordentlig krabbing (med rompa i været) - rundt året Gåing - rundt 14 mnd
saasi Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2007 nei sønnen min vil ikke åle heller vil ikke legge seg på magen i hele tatt vil hest stå. noe tips hvordan jeg skal få han ned på magen har prøvd med mobilen og andre leker men nei daa han vil ikke
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Krabbet da hun var 10 mnd, men ålte en stund før det...
Anonym_her_inne Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Sønnen min er nettopp begynt å krabbe. Han fyller ett år i midten av måneden=)
suseduse Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Min har akkurat begynt å åle/krabbe.. Han er en litt stor gutt, så har hørt at de ofte heller åler seg, men ikke veit jeg.. Stolt er jeg hvertfall Han er 8 mnd!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Min første ålte når han var 7mnd, krabbet ca 8,5mnd gammel, min andre har nettop begynt å åle 11 dager før han blir 7mnd, står også i krabbestilling, men kunn da jeg setter han opp, da står han å gynger før han flater ut på magen. Jeg har så og si altid lagt han på magen fra han fra liten og skal ligge på gulvet. Det kan jo hende du har fått en rumpebumpe barn hihi, at han seinere kommer seg bortover med å hoppe på rumpa så seinere reise seg opp og gå... Er ikke alle barn som krabber eller åler seg.
Gøril (210406) Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Hun krabbet da hun var 6,5 mnd. 1 Uke før hun fylte 7 mnd var hun blitt en reser...
Har byttet nick ! Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 8mnd. Rett etter at helsesøster hadde sagt at hun var sein til å bevege på seg. Hun ville ikke åle seg bakover eller fremover, og hadde ingen interesse av å bevege seg. Hun kunne sette seg opp selv da, og syns det var greit. Men samme dag som helsesøster hadde kaldt henne sein, krabbet hun =) (hadde stått på alle fire i ca en mnd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå