Gå til innhold

I dag smakte jeg på lykken...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun meg og lillegutt som er hjemme og i denne varmen har vi tatt opp badebaljen på terassen. Så lillegutt på 18 mnd (på søndag) badet og vandret frem og tilbake på terassen, jeg satt under parasollen... Lykken er en liten naken gutt som storkoser seg i varmen og i baljen og kommer på fanget til mor (mens han tar med seg håndkleet) for å få litt kos noen skarve minutter. Så hopper han ned og rett oppi baljen igjen. Herlig, kan livet bli bedre? Stakkars dem som ikke har barn... ungene gir meg mine beste stunder.

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hverdagens øyeblikkslykke som er den største :o)

Skrevet

Hørtes kjempe koselig ut. Disse små gir oss mange gode stunder som vi må ta vare på i våre hjerter :o)

Skrevet

Var så deilig å sitte der med han, bare se hvordan han koste seg. Så tullet han seg for å få meg til å le og når jeg lo så knakk han sammen av latter og fortsatte å tulle seg. Så tok denne dagen knekken på han tilslutt, og han ville legge seg...:)

Herlige, vesle gutten min:)

Livet mitt hadde vært fattig uten han og søsteren hans!

(Som dessverre ikke er her i dag, hun er på tur med besteforeldrene sine)

Skrevet

høres kjekt ut. Mine skal få bade i morgen tenkte jeg. :)

Har du sendt lurendreier-mannfolket på dør?

Skrevet

hehehe ja sånt er så morro :) tenkte på det i stad jeg også, hvor rikt livet mitt har blitt etter at snuppa kom.. Akkurat nå står hun i bare bleia bak en gardin her med fingeren i nesa og skriker boooooort mens hun ler seg i hjel :) går det ann å bli skjønnere?

Skrevet

Spente han på hodet ut! *fristende* Neida, ikke så gale... bare jagd han på jobb! :) Har bestemt meg for å gjøre et innhugg av hans penger... mohahahahaha... Plaster på såret! Og nye sko!

Skrevet

Mami, så skjønt! :D

De er så herlige, disse små... hva skulle vi gjort uten dem? :)

Skrevet

men du er ikke gravid? ferdig å spy?

Og nekt ham sex resten av året...få han til å tro du vil, og når han er såå klar sier du at du også bare lurer ham litt...hihi :)

Skrevet

Det vet jeg ikke helt enda (merkelig test), men satser på at jeg ikke er det! Passer ikke med ny bebis med det samme og hvertfall ikke på DEN måten! Hadde vi enda hatt en "skjer det, så skjer det" holdning, men det har ikke jeg hatt hvertfall.

Skrevet

haha ja :) jeg smelter helt når hun er sånn tullete.. Jeg aner ikke hva vi skulle ha gjort jeg du! Husker ikke lenger hva jeg gjorde før jeg fikk henne, mye egotid er vel det eneste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...