Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er bare 14 uker på vei, og har mye vann i beina. Orker ikke å gå med støttestrømper i denne varmen. Jeg håper ikke dette øker så fort, for da blir sommeren grusom. Noen råd????
Minigull07/11 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg piner meg gjennom dagen med støttestrømper! Sukk.. Tar de av når jeg kommer hjem fra jobb...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Sørg for å få beveget deg nok. Jeg får vann i hele kroppen når jeg har noen stillesittende dager. går opp 2 kilo bare på 2-3 dager. Men hvis jeg kommer meg ut på lange gåturer i noen dager i trekke etterpå normaliserer det seg. PS kunne ikke ramle meg inn å gå med støttestrømper. Har lest et sted at det tilmed at virke mot sin hensikt å gå med noe stramt - også støtte strømper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå