Gå til innhold

Mye vann i beina allerede????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 14 uker på vei, og har mye vann i beina. Orker ikke å gå med støttestrømper i denne varmen. Jeg håper ikke dette øker så fort, for da blir sommeren grusom. Noen råd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg piner meg gjennom dagen med støttestrømper! :( Sukk.. Tar de av når jeg kommer hjem fra jobb...

Skrevet

Sørg for å få beveget deg nok.

 

Jeg får vann i hele kroppen når jeg har noen stillesittende dager. går opp 2 kilo bare på 2-3 dager. Men hvis jeg kommer meg ut på lange gåturer i noen dager i trekke etterpå normaliserer det seg.

 

PS kunne ikke ramle meg inn å gå med støttestrømper. Har lest et sted at det tilmed at virke mot sin hensikt å gå med noe stramt - også støtte strømper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...