Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg gjør det.. Fikk bøker etc i posten i går. Jeg valgte internettkurs og IKKE brevkurs da jeg meldte meg på. Hvorfor har jeg fått masse konvolutter og besvarelsesark da? Skal jeg sende inn via internett OG post?
Prins&Prinsessa Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Tror du må ringe dem å si de har gjort feil. Har du fått info om hvordan du bruker internetten deres da? Jeg studerer der, pr post og har fått svarark (blåe) og konvolutter.
* 5 om dagen * Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 jeg gjør ...*eksamen i morra, grøss* tar det over internett, og har ikke fått noe konvolutter, så de må ha gjort feil.... hva skal du studere ?? jeg tar regnskap....
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Det kommer ann på hva slags kurs du tar det jeg tar interiørskolen over internett men besvarelsene må leveres gjennom brev. Det er "undervisningen" som foregår gjennom internett og eventuelle skriftlige oppgaver.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tar moter og styling! Men kom på nå at kanskje jeg må kombinere brev og internett.. For så nå at det er noen oppgaver man må lage sånn collage osv! Og har man ikke scanner, må man jo sende det per post. Har jo fått blyanter også.. Men ringer de alikevell jeg
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Logg inn på nettskolen.com da kan du spørre læreren din og andre elever om ting du lurer på.. Slipper du å sitte i lang tlfkø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå