Gå til innhold

Er det steder på kroppen dere aldri blir brune?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overarmene og leggene er mine "problemområder". Uansett hvor mye jeg soler meg så er de stedene like hvite. Er dette et generellt problem, eller er det en feilproduksjon hos meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halsen:)

Skrevet

oppå foten og oppå hendene...

Skrevet

Hele kroppen, bortsett fra nesetippen.

Så denne jenta har lært seg å trives med lyyys hud og nyter å slippe stresset med å få farge.

Skrevet

fjeset!! Eller.. Jeg får jo farge der, men ingenting i motsetning av resten av kroppen. F.eks magen, leggene og korsryggen er nesten mørkebrun om sommeren!

Skrevet

Sidene av leggene er mitt hvite område:o( Og sånn som det er for tiden er jeg bleik bak på både rumpe, lår og legger...kan liksom ikke ligge på magen å sole meg med babymage;o/

Skrevet

Mage og lår, blir brun helt innerst ved bikinien men ikke resten av lårene, det er så utrolig irriterende det der...

Skrevet

Leggene... smører dem med litt dove summer glow for å hjelpe på ;)

Skrevet

Halsen. Det går et skikkelig skille ved kjeven, så det ser ut som jeg skikkelig brunkrem amatør ;o(

Skrevet

Legger og lår.. nytter ikke og få farge der.. hmm...

Skrevet

Under føttene og i håndflatene vil jeg tro? Blir fort brun jeg, men ugjevnt. Blir super fort brun på rygg, skuldre og armer, trenger bare 10-15 min i solen for å få skille, mage og bystkasse tar litt lenger tid og lår, legger og ansikt lengst tid, men blir brun der også relativt fort.

Skrevet

leggene er og blir hvite..

hoho, ei venninne har visst samme problem, men jeg syntes leggene hennes så helt ok ut og spurte om hum hadde brukt sånn selvbruningskrem.. Da fortalte hun at hun lå opp ned i solarium med sånn ekstra ansiktssol på leggene.. hehe..

Skrevet

Legger og lår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...