L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 er 24+4 i dag og spyr i dag igjen. Er ikke kvalm, men det kommer bare plutselig over meg. Syns det har vært så mange ganger i det siste. hater å spy, og sorry detaljene men det er ikke så rent lite heller. Er dette normalt eller? Jeg har jo spydd mer de siste 3 ukene enn jeg har gjort hele starten på svangerskapet. Trenger råd...
Luna** Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei. Føler med deg... De første 3 mnd spydde jeg 3-4 ganger tilsammen. Fra uke 14 til nå som jeg er i uke 20 har jeg spydd nesten hver dag. Er heller ike kvalm, men det kommer plutselig over meg, må kaste alt jeg har i hendene og springe ut. Snakket med legen om dette, men hadde ingen forklaring... Håper det går over....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 ja min lege har heller ingen forklaring på det. I teorien skal det jo gi seg fra uke 16 ca... Det værste er at det kommer så plutselig, mens jeg kjører bil eller er i butikker feks. Men har heldigvis hatt noen dager hjemme den siste uka, så har unngått slike plasser. Plagsomt er det ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Desverre noen som får det slik i svangerskapet. Hadde en venninne som var kvalm og spydde hele svangerskapet, bortsett fra 3 uker eller noe sånt. Hun var også innlagt på sykehuset 2 ganger, fordi hun ikke fikk i seg nok næring. Håper du blir bedre snart
noralill Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg hadde det sånn med første mann - men denne gangen har jeg ikke kastet opp en eneste gang, men da kastet jeg opp nesten hver dag i 9 mnd...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 akkurat det samma med meg...har faktisk gitt seg i uke 27 med meg..men kjenner tendensen ennå at plutseligt kan det komme....så du kan vel rekne med at dette varer til fødselen er overstått:(
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 huff da... er liksom ikke kvalm, det bare kommer helt sånn plutselig... Og det skjer gjerne utpå dagen, aldri tidlig på morgenen. var redd det skulle være unormalt, men ser at det også er andre som sliter med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå