Gå til innhold

Parisite Hilton allerede ute av fengsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga. en 'medical condition'! Filler'n og! Alt jeg vet hun lider av er herpes der nede, og at psykologen hennes fortalte at hun klaget på at det var så kaldt i cella hennes! Fåkkings Parasite! Hun fikk tilogmed beholde extension'a sine, og det var det så mest frem til! At hun skulle komme ut av fengselet med svart ettervekst, uten de lyseblå kontaklinsene og med håret som en ribba kylling! Nå er jeg såå skuffa! Grr. Hun har 'house arreste' istedetor, så hun kan bare pule og snorte videre slik hun pleier. Jeg blir kvalm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars Paris... Kan slett ikke være lett å være henne når alle driver sånn og hetser henne bare fordi hun er syk og ikke kan være i fengsel da! Hadde du likt å sitte i fengsel med herpes kanskje???? Hæ?????

Dessuten er det jo kjempestor straff å måtte være i husarrest. Tenk å IKKE få lov å gå på shopping da!!! Og enda verre...ikke få vise seg på den røde løperen de nærmeste ukene!!! KRISE!!!!!!

Håper hun har masse venner som støtter henne i denne vanskelige tiden og kommer på besøk i henne... Haha!

Skrevet

HI, har du link?

Skrevet

http://www.tmz.com/

Jeg har selv sett Parasite si " I got fucked in the butt for coke" i en videosnutt. Denne dama har en veeldig dirty fortid, for å si det mildt...

HI

Skrevet

Hun har også rapportert fabrikerte løgner om rivaler til sladreblader (rettsak senere i år), begynte visstnok karrieren som luksus-ekskorte/'madam' i Hollywood, og bruker sinnsyke mengder med dop. Familien har ikke så mye penger som folk tror, for bestefaren Conrad (som var halvt norsk), testamenterte bort hele Hilton-formuen til den katolske kirke da han døde. Dette vet jeg ganske mye om, og har selv sett temmelig graverende innhold fra oppbevaringsboksen hennes hun glemte å betale leie for, og dermed ble auksjonert bort. Alt ble lagt ut på en website som het "Paris Hilton Exposed", men den ble stengt etter noen uker. Og sånn som hun latterliggjorde Lindsay Lohan med de 'Firecrotch'-greiene! Man så jo også hvor raskt det gikk nedover med Britney Spears da hun begynte å henge med Parasite.

Biatch!!

HI

Skrevet

Kunn ikkje ha brydd mæ mindre...patetisk heile ho.

Skrevet

Enig! De som tviler på hvor ille hun er kan jo søke på nettet. -Hun gjør gjerne narr av jøder, og kaller svarte for n-ordet. Verre dame finnes neppe...Jeg måtte le da Pia Haraldsen prøvde å bli den norske utgaven av Paris, for hun visste neppe hvordan hun egentlig er. Dessverre har de mer til felles enn hun ante, gitt. He he. (Snooort!)

Skrevet

Jeg leser på nettet at hun bare satt i fengsel i 75 timer istedenfor 45 dager. Folk er visst temmelig forbanna, for hun kom ut for at hun sa hun kom til å få sammenbrudd. Jeg visste ikke man kunne slippe ut av fengsel da!

Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig; hva er det med disse kjendisene som får dere til å fly i taket av engasjement hver gang de foretar seg noe...?

Skrevet

Det er ikke 'disse kjendisene', Jeab, det er Paris Fåkkings Hilton! Det verste avskummet på jorden! Du må la meg hate henne! Stol blindt på meg denne ene gangen, Jeab. Jeg LOVER deg at du vil få bevis på hvor forjævlig dette mennesket er en gang, antakeligvis ikke om så veldig lenge.

Her er en liten aperitif:

http://www.youtube.com/watch?v=wHz6AwO359k

HI

Skrevet

Stole blindt på deg?

HI, du er altså så søt!

For all del, hat i vei. Jeg lurer bare på hvorfor dere gidder. :-)

Skrevet

Jeab,

jeg vet at du ikke stoler blindt på noen, men dette er jo MEG! Jeg bryr jeg ikke med kjendiser generelt, men klarer ikke å la med stinkende dårlige mennesker.

Jeg leser ikke engang Se & Hør hos tannlegen. Helt sant! ;-)

Skrevet

"..la være å bry meg med..." Litt ivrig nå, ja!

Skrevet

Men kjære deg, du trenger da ikke se helt over dammen for å finne stinkende dårlige mennesker å bry deg med!

Skrevet

Hater Paris Hilton? finner du ikke verre personer å hate? jeg kan komme på mange som er mer verdt å hate enn henne. Tenk på alle de som er diktatorer,og krigsforbrytere og den slags folk,det er vel folk som kan hates,Paris er jo rene engelen i forhold til de. Litt bredere og reeltperspektiv på virkeligheten hadde ikke skadet.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg engasjerer meg litt i kjendiser.. Vet ikke HELT hvorfor.. Liker bare å lese om folk som har mye mer penger og berømmelse enn meg selv, så jeg kan misunne dem..:P Men liker å lese litt skandaler også da..:P For da kan jeg godte meg litt. Men kjendiser har det jo med å slippe unna. Men Paris Hilton som ikke kan gå og shoppe.. Den dama kan bare ringe til butikkene så kommer DE til HENNE med utvalget sitt..:P

Skrevet

Hun har allerede bestilt tre esker med cupcakes, gourmet hundesnacks og diverese annet. Folk er i full harnsisk over at hun slapp ut. Huset hennes er jo som et luksushotell!

Skrevet

Det er mulig hun må tilbake til fengselet igjen!!! Det blir avgjort senere i dag! (Jeg folder hendene og håper Gud fremdeles husker hvem jeg er.) Bra hun allerede har hatt make-up artisten og hår-stylisten sin hos seg allerede, gitt. Puke!

Skrevet

Ja!! JA!!! Paris må tilbake til fengsel!! Hun kom ut ved å manipulere myndighetene, men dommeren reagerte, så nå må hun tilbake! Og denne gang for hele straffen på 45 dager. Hun begynte å skrike da hun fikk dommen: "That's not fair! Mom! Mooom!" He he. Jeg vurderer å begynne å tro på gud! Karma IS a bitch!

Greit. Nok om Paris Fåkking Hilton. Jeg gir meg nå.

HI,

puster rolig ut.

Skrevet

Flott! Nå blir terapeuten din stolt :-)

Skrevet

He he. Du er en bølle, Jeab! :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...