Gå til innhold

Er det kjennt for dere?..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett før jeg og mannen min ble gift, ble jeg introdusert ti min fremtidige svigermor. Jeg husker så godt at hun var så overlykkelig at hennes sønn fant endelig en ordentlig jente (dvs meg) og snakket mye dritt om hans forrige dame... Nå har 9 år gått. Jeg og mannen min er fortsatt gift. Lykkelig gift. Men gjett hva!

Nå er svigermoren min og eks-dama til min mann er besteveninner og snakker dritt om meg!!!

Jeg synes 9 års ekteskap snakker for seg selv... vem er dritt og hvem ikke er dritt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj!Da hadde jeg eksplodert..men hvem sier dette?Jeg har samb og eksen til han har et lite forhold til svigers,men håper ikke de prater dritt om meg:( Min samb og eksen har en gutt sammen da,er nok derfor eksen hans å svigers har kontakt.For meg føles det veeeldig rart;(

Skrevet

hehe, svigermor ringte exen til min kjære og la ut om gravididteten MIN, og var ikke spesielt glad for at vi skulle ha barn. Exen sa henne mot, og sa at det var kjempekoselig!! Det svigermor ikke visste, var at det kommer rett til meg dersom noen sladrer om meg til exen. Men jeg gadd ikke si noe, hever meg over det og håper de negative følelsene går over når babyen kommer....

Ting går gjerne i ring, så det man kaster ut kommer i retur - før eller senere! det gjelder også svigermødre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...