Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Og idag ble jeg invitert med til Italia til høsten, på jentetur i jobbsammenheng - tralalalalalalaaaa..........så nå blir det et fint år med noe å glede seg til, og selvfølgelig masse å glede seg over:-)))
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Superdupert!!=D Ønsker deg en super ferie... Jentetur til Italia,kan det bli bedre? Så skal du vel snart til Hellas også?
Travelmor Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Så deilig - nyt den. Det minner meg om hvorfor det er så fint å jobbe, for da kan man glede seg til ferien! Når man er hjemme går jo dagene i ett. Når ungene får ferie blir det nesten litt travlere:-) God tur til dit du skal!
brumlemor Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 God tur til Hellas!! Når du er på veg heim igjen, reiser vi nedover - tre veker på Sifnos og Paros. Gleder oss veldig. Nyt ferien
phantomet Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 God tur til paradiset ditt!!!!! Nyt! Elske! Hvile! Kose! Klem klem
Trollmora Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Så flott for den grekofile å bli invitert med på nok en tur til Hellas! God tur til øyen din, og kos deg masse med store og små)
allerhelstNorge Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 God tur/ferie!!! Kos dere masse, spis god mat og hør på god musikk, plaske i deilig vann og kjenne fin sand mellom tærne. Til høsten: Italia Men når blir det tur til UK må jo jeg spørre da!!!!!??? Klem og koz
Plutseliten :) Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 God tur!!! Kos dere masse både små,mellomstore og store ) Spis meze,drikk avkjølt hvitvin og nyt livet.
Karomamma Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Herlig, herlig, herlig!! Ha kjempegod tur og kos dere i deilige Hellas, koukla!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2007 Takk takk alle sammen:-) Nå hopper jeg i dusjen, pakker toalettsakene og prøver et par timer på øyet:-) See ya!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå