Gå til innhold

farlig å ta mini klyx?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd å ta miniklyx? har fødselen kommet i gang eller har alt gått fint? noen som vet om dette kan være farlig? Føler jeg hele tiden må gå på do, og har vondt i rygg og mage, men kommer aldri på do..så lurte da på om det gikk ann å ta en mini klyster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte jm om dette på forrige kontroll. Jeg kunne ta microlax om jeg hadde full forstoppelse, men om jeg kunne la vær anbefalte hun det. Du kan få falske rier og det er ingen garanti for å sette igang en fødsel. Snakk heller med jm eller legen din før du tar klyster.

Skrevet

Jeg har hatt veldig mye hard mage og fikk beskjed om at det var helt greit. Var gammel overtro at den slags kunne sette igang födsel! Har brukt mini klyx mange ggr under grav.

Skrevet

Min jm har fortalt meg at på føden jeg skal på, bruker de grønnsåpevann ("hjemmelaget" klystér) for å irritere tarmene til å påvirke ri-aktiviteten... Så at det med at klystér påvirker riene, tror ikke jeg er bare overtro... Jeg fikk en liter da jeg skulle ha forrige gang, da jeg hadde uregelmessige rier, og etter en stund ble de regelmessige, og jeg fødte ikke mange timene etterpå...

Skrevet

Jeg er helt blank jeg og bare lurer.... hvordan fungerer mini klyx? Er det noe man kan ta selv, hjemme liksom? Er det tabletter eller..?

Skrevet

en liten tube med væske som man sprøyter inn i rompa, for å få i gang tarmarbeidet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...