Gå til innhold

Anbefaling når det gjelder bind...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid brukt ob, da jeg synes det er best. Nå skal jeg fjerne polypper og da fikk jeg ikke bruke ob da jeg kan få betennelse :(( Husker at bind klistrer seg og legger seg på ene siden av rumpa, åååå det er så ekkelt. Er det noen som kan anbefale noe som ikke blir direkte klamt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alle bare dritt altså :) ??

Skrevet

Ja, er det, hehe..

Kjøpte tre forskjellige nå etter fødselen, ,men er ikke fornøyd med noen..

Vil også ha tips.. :-)

Skrevet

Blødninger etter fødsel kan man ikke sammenlikne med feks mensblødninger. Er jo mye kraftigere etter fødsel. Synes faktisk det er mye bra på markedet jeg. Selv bruker jeg ofte allways. Helst uten vinger........

Skrevet

Kommer vel an på hvor mye du blør, men jeg brukte libresse goodnight med vinger når jeg absolutt måtte (etter fødsel). De har grei sugeevne og er ekstra lange, føltes litt tryggere med tanke på lekkasje. Men klamt og kjipt er det vel uansett...

Skrevet

Always, den mørke lilla bruker jeg. Med vinger! Uten vinger risikerer man jo at det renner utenfor... den lilla er lang og tåler mye. Jeg er veldig fornøyd med de hvertfall.

Etter fødselen kjøpte jeg på apoteket, de var veldig fine hvis man blør mye. Husker ikke hva de heter.

Skrevet

Jeg har brukt endel always med silke i det siste, den føles litt mykere mot huden, ellers er det libresse som gjelder her, den som er vanlig ikke invisible.

De tynne binda er ofte så ekle, så da bruker jeg heller skjørt eller baggy bukser til så jeg slipper å bekymre meg for at det skal synes...

Men den silkesaken til always er slettes ikke så værst altså:)

Skrevet

Bruker ikke bind lenger,men jeg liker best allways mørk grønn pakke,bind er jo litt klamt og gå med uansett,men disse er i allefall myke og behagelige,noen av libresse sine er jo så stive at det ar akkurat som og gå med en kartong i mellom bena...fysj!

Og du som nettopp har født da likte jeg di bindene di hadde på sykehuset limegrønn pakke saba lignende he,he...de er smale og myke og gode litt tykkere en vanlig bind...

Skrevet

Blør ikke noe mer nå enn ved en vanlig mens.. men har alltid hatt veldig kraftige mensblødninger da.

Derfor jeg ikke bruker bind til vanlig heller.. men leste at etter fødsel skulle man ikke bruke ob men bind.. *hmmf*, jaja, går vel snart over.

Jeg prøvde en sånn med vinger nå, det var jo helt håpløst når man skulle ha den av igjen..

Har "slått meg til ro" med en sånn vanlig libresse nå uten vinger. Er ikke fornøyd, for den sitter så rart bak.. hmmff.. men men.. er forhåpentligvis ikke sååå lenge igjen nå.

Skrevet

Jeg liker best libress med vinger, for de er sånn at en kan ta de rundt trusa og ta av tapen på vingene etter at en har festet de. Da blir det ikke så kluss dersom en skal justere bindet litt.

Skrevet

Jeg pleier å bruke first price sine faktisk... De sitter ganske godt, i motsetning til libresse som ikke passer bak. Allways klarer jeg ikke, de er veldig ubehagelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...