anni69 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Roe min mor. Blir litt oppkavet eg og. Hadde termin på mandag, og har i 3 natter hatt mens/rier hver 10 min hele natta og full stopp på dagtid. Har og hatt blodig slim og litt blod om morgenen. I dag har jeg hatt ustabile rier i hele dag.Mamma vil jeg skal sjekkes av jordmor siden min lege har ferie denne uken. Har ringt KK men de mener alt er normalt. Kjenner masse liv kvar dag. Er det noen andre som ha hatt det sånn over flere dager? Som kan roe min mor og meg.. Eg håper jo at dette er åpningsfase, og at når vi drar på KK så kanskje vi har mange cm åpning.. Er jo lov å håpe da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå