*Lissi* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Mini sovnet akkurat. Virker nesten sløv... Vært urolig i natt, og det er nok p.g.a. varmen. Fikk plaske ute på verandaen i dag, så da fikk han kjølt seg ned litt. Drukket masse, men virker helt skutt stakkars. Flere med barn som sliter i varmen?
Nyseryllikberta Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Ja, det virker nesten slik nå. Sov middagshvil i sted, og er ikke rett våken enda... Vil ikke ha noe slags mat, ikke middag, ikke frukt, ikke en gang ostepop eller is som jeg frista med for litt siden... Hun er to år. Virker nesten som om hun er lei av varmen, har hatt varmt og fint vær i halvannen uke nå.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jepp. Han sliter så veldig i varmen enda han ikke har på seg noe klær, maks bleie. Han får jo varmeutslett uten å ha på seg klær stakkar, visste ikke at det var mulig en gang jeg. Han er grinete og trøtt hele dagen(bortsett fra morgen og formiddagen, da det ikker er SÅ varmt enda). Men spiser godt. Får masse frukt og iskaldt vann. Han la seg for 30 min siden, helt skutt. Var urolig i natt selv om han kun lå i bleia. Veldig varmblodig. Han hadde det fælt i fjor sommer også, og da var han bare noen mnd.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Her reagerer guttungen også veldig på varmen, vil ikke spise noen ting. Og i går kveld var han så sliten at han til og med kastet opp... Masse varmeutslett... Men mye av dagen bruker han på å plaske rundt i en badebalje på verandaen.. Men han er helt skudd like vel.. Ikke lett for disse små i denne varmen, synes nesten det er litt for varmt selv jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå