Lille Filur Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Eller er det en annen grunn til at han har diarè, montro?
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 det er veldig vanlig ja. jobbet i barnehage en periode, og naar det var varmt var d fryktelig mye baesjing
Lille Filur Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Det var det jeg trodde og i tillegg er det tenner på gang. Ikke lett å være liten i denne varmen ass, uff. Ja jeg klager på denne varmen, liker den ikke i det hele tatt. En mellomting takk! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå