Hot Midget ! Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg går på videregående skole vk1 og skal ha eksamen i morgen. Men jeg har ingen mulighet til å stille opp--ligger med streptokokker og har nettop begynt på pecilin. Det eneste jeg har fått beskjed om er at jeg må levere legeerklæring til kontoret på skolen..Dette har jeg fått tak i og skal levere.. Men hvordan blir det da i forhold til neste år???:S jeg har jo søkt meg videre til vk2! kommer jeg ikke inn da uten å ha tatt denne eksamen først? Eller kommer jeg inn og så får jeg tatt den igjen til høsten eller noe? Håper noen vet!!
1stor1liten =) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 kan ikkje akkurat sei at eg vett någe om det vennen,men håbe du får ordna opp i styret!
Divinity Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 da jeg gikk på videregående ble eg syk og kunne ikke ta en eksamen på gk. Kom fint inn på vk1 og fikk ta eksamen om igjen sammen med gk elevene året etter. God bedring!
Hot Midget ! Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 ja håper jeg og..dette suger:( hadde vært så herlig å tatt den i morgen å bli ferdig med den..men bedre å ta den til høsten en at jeg ikke kommer inn neste år liksom..
Hot Midget ! Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Oki,så bra håper det er sånn fremdeles:) får ringe og høre med skolen i morgen
Blomsterenglene Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Du kan vel ta den enda nærmere ferien vel? Snakk med skolen så kanskje dem finner en løsning for deg;o)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Uten at jeg skal si at jeg er aaalt for sikker så tror jeg at du får ta opp eksamen så snart du evt. er frisk... Eller så var det til høsten! Vente til neste år høres veldig rart ut... Tviler jeg sterkt på;-) Ring skolen og hør, de vet som regel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå