Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 det sies jo at man ikke skal bruke vibrator under svangerskapet. men gjelder det hele svangerskapet?? hva er det egentli en vibrator kan ødelegge??? gjelder det og de som roterer(de med klitvibrering og roterende skaft) eller bare rene vibratorer??? lurer veldig, og håper noen kan svare... hilsen:
Loglady Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Skal være helt greit for å stimulere klitoris, men frarådes at man bruker den inne i vagina. Mer vet jeg dessverre ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Det gjelder hele svangerskapet. Kan gå ut over barnets hjerterytme.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Det er bare en myte at det kan gå utover barnets hjerterytme. Man kan fint bruke en ren dildo i skjeden og vibrator på klitoris. Når det gjelder dildoen med roterende skaft er jeg usikker...har hørt det kan sette i gang fødsel. Jeg har tatt fram dildo m rot.skaft og bruker den nå, men jeg er helt på slutten av svangerskapet.(tre uker til term.)så setter det igang (noe jeg tviler på..)er det heller ingen krise.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Viss ein vibrator kan setja igang ein fødsel, so kan vel eit vanleg samleie gjera det og da?!
Potetstappe Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Det er stor forskjell på en vibrator og samleie da...!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Kan ikkje heilt skjønna det da men.....er kanskje litt treg av meg.... :/ Kva er forskjellen? Kan ikkje akkurat sei at penisen "berre er inni" uten å vera aktiv......
Potetstappe Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Penisen vibrerer jo ikke. Den kommer inn og ut uten å riste. Jordmoren min sa til meg at vibrator kan man godt bruke på klitoris, men ikke inni da det kan gjøre at du blir fortere moden. Det er mange meninger rundt forbi om akkurat det her. Men så lenge jm har sagt til meg at jeg ikke skal bruke den inni så gjør jeg det ikke. Vil ikke risikere at noe kan skje bare fordi jeg er kåt.. Hehe
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 det er vel rett det ja lillemaven at det er vibreringa mot livmormunnen som kan stimulere frem fødsel....hmmm dette var kanskje noe å prøve ja, hadde vært greit å fått ut denna ungen.....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 jaja.....det hender den går rundt inni der og da men.... ...men vibrerar.....ja, det gjer den ikkje.... *ler* får lada opp batteria når det nermar seg termin da.... =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå