Tide-li-bom Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg var hos jordmor igår, alle prøvene var greie bortsett fra urinen. Der var det spor av blod, og urinen var ganske mørk. Jordmora sendte urinen til dyrkning, og snakket om at det kunne være urinveisinfeksjon. Jeg ringte tilbake til jordmoren idag, men hun var ikke på jobb-syk, så dermed fikk jeg ikke vite noe mer. Vet noen av dere va annet det kan være hvis det ikke er urinveisinfeksjon, når man har blod i urinen??
Erisa* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det høres veldig sannsynlig ut med uvi, siden urinen var mørk, og du er gravid. Gravide har som du kanskje vet lettere for å få uvi enn andre, og det er også forholdsvis vanlig å ha uvi uten noen særlige symptomer. Blod i urinen alene er vel ikke et veldig spesifikt funn, men hvis du ikke har uvi, vil de nok finne årsaken til blodet. Det kan for eksempel være nyrestein. Men da hadde du nok hatt vondt, vil jeg tro. Tror du kan ta det med ro inntil videre:)
EierIkkeFantasi Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 hei..jeg har også hatt spor av blod i den ene urinprøven å legen sa at dette var heelt normalt,ingenting å bekymre seg for.hadde ikke no urinveis.i. el noenting..så bare slappav =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå