faritopia Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hører dere gravide planlegger middag og snakker om alt og ingenting, samtidig har jeg bare lyst til og gråte da min datter ligger på kirkegården etter en ma. Dere er så utrolige heldige, og unner dere det av hele mitt hjerte men skulle ønske jeg også kunne vært i deres situasjon, prøver iherdig!
ana baroma Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Stakkars deg... Ikke lett å si noe til trøst, men skjønner at du har det leit! Jeg vet at jeg er heldig, og jeg tar ingenting for gitt. Kan bare si lykke til videre og sende deg en good klem:)
faritopia Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Takk for klemmen betyr mye, har en datter på snart 5 og vi hadde alle gledet oss veldig til jente nr 2, isteden ble det en ma i uke 20 og nå prøver vi igjen men er ikke blitt gravid enda, det spiser meg helt opp invendig, bra du ikke tar noe for gitt og er veldig glad på dine vegne, burde være inne på en annen side men er så koselig og være her og høre forbredelser middag tanker og gleder men skulle veldig ønske jeg var like heldig! Klem tilbake fra faritopia
spirenr 2 er gutt! Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Så trist å høre faritopia! Lenge siden du mistet? Har du vært inne på sidene til foreningen "Vi som har et barn for lite"? Fant selv trøst der. Våre 2 første barn (begge gutter) døde med 9 måneders mellomrom. En er utrøstelig - men livet går videre, noe jeg synes var ubegripelig. Idag har vi en utrolig vakker datter på 3 år og en gutt på vei. Enda - selv 7 år etter - er det ufattelig trist å besøke gravene. Men det er en viss trøst å pynte gravstedene. Du har rett - vi må ikke ta noe for gitt - hverken hverandre eller barna eller annet. Håper det går bra med deg, og at dere snart lykkes å bli gravide igjen! Lykke til! Klem fra
Fabelaktiv Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Uff føler med deg.. ikke moro å miste. Hadde selv sa i uke 9 for et par år siden. Det er vanskelig Men husk å finne gleden i henne du har da Akkurat nå er jo hun viktigst - nr 2 kommer - du er jo fruktbar klem, lykke til og håper du kan snakke med noen om det triste
faritopia Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Ja vært inne på sidene til vi som har et barn for lite, har funnet mye trøst der jeg også, jeg mistet i nov i fjor 6 mnd siden og er ennå ikke gravid på nytt og av og til føles det som sorgen spiser meg opp innenfra, hadde ikke komplikasjoner med min første så tok det som en selvfølge at det skulle gå bra nå også og i uke 20 hadde hjertet hennes stoppet virkelig den værste dagen i mitt liv, redningen er min snille mann og min vakre friske datter. Godt og høre at etter noe så trist har du en vakker datter på tre og en gutt på vei. håper vi er så heldig og får oppleve to barn også som får leve ja tre hadde også vært fint.. ler. uff ja gravene til di små er umeneskelig og godt og pynte, men tulla mi skulle vært snart 2 mnd nå og isteden steller jeg en grav ikke rettferdig. stor klem for gode ord til spirenr 2 er gutt!! Ja store jenta mi har vært det viktigste for meg siden hun ble født, og ble så veldig glad da hun skulle få en søster snufs, men håper jeg blir gravid snart og at livet smiler til oss igjen. Håper det ordner seg jeg også, kos til deg også fabel!
faritopia Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Langt var du på vei med guttene dine når du mistet di? klem fra faritopia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå