Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 har så hovne bein og er helt oppblåst hele meg....føler meg rett og slett ufyselig....! Finnes det noen råd mot dette her eller ?????????????
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 jeg også :-( Det knitrer i beina mine når jeg bøyer meg og jeg føler de er fylt med sement... Varmen gjør det værre. Det hjelper og sitte med beia høyt, ta kalde fotbad, drikke masse vann, men bortsett fra de rådene vet jeg ikke. Jeg er full av vann denne gangen, beina mine ser ut som pølser.. Har termin 20 august
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 uff da...jeg skal til legen neste uke og da skal jeg spørre han om jeg kan få tabletter for det...mamma sa det finnes..håper hun har rett :-)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 jeg tror ikke det finnes tabl som man kan ta når man er gravid desverre... kanskje hvis det er helt ekstremt. Jeg har fryktelig masse vann ikroppen nå og det eneste legen gjør er å følge med i forhold til sv skapsforgiftning.så jeg går ofte til kontroll nå
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 oki..er noen år siden mamma'n min gikk gravid med meg vettu...da fantes det tabletter....hun fikk tabletter som var vanndrivende.... av sin lege mot vann i kroppen.....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå