arbeidsuhellet14.juli Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Beatles av Lars Saabye Christensen. ELSKER den boka. Mye humor men også slik at man kjenner seg igjen.
Odine! Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Nå leser jeg "26a" av Diana Evans. Den er veldig bra! Ellers Bienes hemmelige liv Ikarosjenta Tracy Chevalier: Falling angels (vet ikke om den er oversatt til norsk)
nickoline og supermann Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal lese den nye Harry Hole boka.......de er jo knall bra..........
Mamma med to søte små Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Stygg- en gripende sannhistorie om en jente som forteller om barndommen sin. Skal snart begynne på bienes hemmelige liv, den skal visst være bra. God tur
*Rutletutt* Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Åhhhh...hvor skal jeg begynne.... Kan i allefall varmt anbefale Stieg Larssons "Menn som hater kvinner" - leste den i syden og har nettopp begynt på "Jenta som lekte med ilden" - kjempebra bøker!!!! Henning Mankells bøker om Wallander er alltid bra. Elsker Val McDermids bøker! Elizabeth Kostovas "The Historian" (Historikeren på norsk) er glimrende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå