Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har Mimmi på 15 mnd og venter nr 2 i august... Gleder meg, men nå er jeg sliten!!!! Bekkenløsning, bærer på Mim dagen lang, 30 varmegrader og masse kos også så klart. Off, blir sliten av og til altså :-) I dag har jeg vraltet rundt i forskjellige parker med Mimmi i stekende sol, prøver å være en god mor... nå er jeg helt skutt her jeg ligger i sofaen. Hva med dere andre som venter en til tett på førstemann?
Blue Lady Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg venter nr 2 i august, ikke så tett som dine, men Lucas blir å være nesten 2 år når søster kommer. Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut de neste ukene, har så vondt i bekkenet at jeg knapt kommer meg ut av sofaen for å lage meg litt mat. Det værste er at Lucas bare har 50% bhg plass så jeg har han hjemme annenhver dag og jeg må bruke buss for å levere han i bhg.. må bare ta en dag av gangen ellers kommer jeg til å omkomme tror jeg..
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 har snuppa på 19mnd og er nå i dag 2 dager på OVERTID!!!!! (( så forholdsvis tett... ) har hatt ett kjempe fint sv.sakp uten noen form for plager... nå koser jeg meg i sola med snuppa og nyter de 2timene jeg har da snuppa dubber til den lille kommer... ) er som regel sliten selv når snuppa legger seg ved 19.30 tiden, men kommer meg forholdsvis ganske raskt etter en times tid på sofaen.. )
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg lurer så på hvordan det blir med to tette, om mimmi blir sjalu osv. Og det er så rart å tenke på at det kommer en helt "ny" jente, det er jo ikke en mimmi til :-) Det blir nok et hektisk år, men jammen er vi heldige :-) Mimmi begynner i barnehage 1 august også hun, skjer mye på en gang... Nå er hun hjemme med meg hele tiden og er VELDIG aktiv! Har dere dårlig samvittighet av og til? Med det mener jeg om dere liksom føler at dere ikke strekker helt til nå som dere er gravide? Jeg har det en del nå, spesielt de dagene jeg har så bekkenløsning at jeg orker minimalt med gåturer osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå