Gå til innhold

Buhu, disse hormonene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vogn av foreldrene mine i dag, akkurat en slik som vi hadde ønsket oss (de hadde bare en igjen i hele byen). Begynte å strigrine etterpå da jeg har gått og bekymret meg så mye for penger og at vi ikke hadde råd til å kjøpe enda. Buhuuuu.... umulig å stoppe:) Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe tårene mine kom bare av å lese dette...hormoner altså:)

Skrevet

en god del meir overfølsom periode jah! Enig!

Skrevet

nååå..så koselig da! kjekt med snille foreldre:o)penger får jo alltids føtter å gå på i en slik situasjon:o)

litt nyskjerrig her da,åssen vogn som er så pop at de bare har ei i hele bya?

Skrevet

Emmaljunga... De har hatt brann på fabrikken slik at de prioriterer bare de som allerede er bestilt og i august begynner de å produsere nye modeller. Da lager de en og en farge og det er ingen som vet hvilken farge de begynner med og heller ikke om de er ferdige til oktober. Prøvde først å få tak i fargen copper (beige), men de er utsolgt i hele trondheim, kristiansund, molde og på østlandet:) På bebito hadde de igjen èn i svart og sølv, ingen i ren svart (vil gjerne ha nøytral farge) og den fikk jeg av mamman og pappan min:) Thihi!!!!

Skrevet

oi! d kaller jeg flaks! visste ikke fabrikken deres hadde brent,så kjedelig da! august hadde sikkert vært litt seint å bestille,hadde du sikkert stått vognløs i oktober ja;o) kunne blitt litt kjedelig;o)

har dere ellers fått mye i hus? handla bag og bilstol vi,og ellers har jeg ikke helt tenkt over hva mer vi egentli trenger eller hva vi har fra før..men det kommer vel;o) kjøpt noen søte rosa små klær da,men ikke så mange før jeg skal på 3dul..vil gjerne ha bekrefta at det er ei jente først,for magefølelsen min er så blanda;o)

Skrevet

Åhhh så hyggelig!! :) Grattis...

Jeg griner masse selv om dagen!! haha..

Har selv veldig snille foreldre, mamma kjøper seng, svigermor kjøper alt annet til soverommet og pappa kjøper vogn!!!! Pappa er veldig snill må jeg si, altfor snill :'( sukk..

Men nå har han bare en datter som han sier... :)

Skrevet

Nei, har ikke handlet så mye. Litt klær bare, men tror ikke jeg skal kjøpe mer klær før førdselen. Tror kanskje vi kommer til å få en del:) Har ikke handlet noe utstyr forutenom vogn, men det blir stasjonsvogn på torsdag... hehe. Skal på ny UL klokken 11.30 jeg nå... Skal få de til å dobbelsjekke litt ja.. hehe:)

Skrevet

oi! så digg med ny bil? hva for stasj da? vi har og stasjonsvogn;o)et must med unger og vogn i grunn..slipper å dele alt fra hverandre..

hihi,tror nå kanskje,uansett om du blir å få en del,at du kanskje vil handle inn litt bodyer;o) de går det nemlig siiiinnsykt mange av kan gjøre,og det bare på en dag! min lille her var en skikkelig gulpunge,og enkelte dager kunne vi skifte body ti ganger på en dag..ikke kødd engang:oO

arti med mere ul da:o)heng de litt opp etter øra du! sløve folka..hehhe..

Skrevet

Mange bodyer ja... Hehe... Har allerede kjøpt 10stk tror jeg, koster jo nesten ingen ting, også er de så søte. Men nå må jeg hvertfall bremse litt... Hehe... Blir vel kjøpt inn mer når det nærmer seg tenker jeg. Vi skal kjøpe mazda 6, 2004 modell som vi får til neste helg:)

Huff det var ikke noe særlig på ul i dag. Jenta ville ikke flytte hånda som skygget for hjertet og jordmora dyttet og dyttet i magen min. Det var jo skikkelig vondt, spesielt på siden helt ned mot hoftebeinet... Ikke fikk vi se så mye til tulla heller, det gikk mest på organer i dag, men greit å se at alt er som det skal da:) Fikk forresten bekreftet nok en gang at det er en jente. Så hvis 2 jordmødre og 2 studenter sier det så får jeg nesten stole på de... :)

Skrevet

hihi...og ti e ingenting *fnise* hadd 30 stykka te lucas æ,enda greid æ å gå tom;o) men ska sies at han va en ekstrem gulper da. vaskemaskina bli å få kjørt sæ ja,stol på det;o)

off,de e ikke no behagelig når dem styre på for my nei..huske æ va kvalm etter andre timen me lucas,for da va d og en student der,så først prøvde hu sæ i en halv time,så prøvde jordmor i en halv time..helt gåen etterpå æ..

men glede mæ te 3dul da,for d har æ aldri vært på før...håpe bare dem får såppas te bilda at dem greie å legg de over på en dvd;o)vært så arti å hatt da..fikk du no ny termindato da?min vart jo flytta nerri oslo den,riktig nok bare to daga da,men snodi lell,for hu jordmora som tok på mæ her i trh va bombesikker på målan sin som hu sa..så egentli skikkelig spent på den 3dul æ..tok hu feil om så masse så kan d jo hend hu tok feil kjønn og;o)

Skrevet

forresten..ikke ordna dæ msn enda da:oP

Skrevet

Hehe... Itj nå msn enda nei:)

Virka nesten sur hu æ va te i dag, kanskje det va hu du va te sist gang? Blond, pistrat hår og smågrinat...:) Fikk itj nå ny termin for det fikk æ te svar at dæm ikke brukt å undersøk mer enn en gang. Når har du termin da? Tvile litt på min æ. Veit itj koffor, men synes det va litt vel seint da. Det vil jo si at egget gravd sæ ned bare 3 daga før forventa mens... men, men.. Hu kjæm no når a kjæm... hehe

oj... 30 bodya? i str 50? Det va mang! Kanskje æ bør kjøp litt fler læll da? :) Nei, ska vent litt, kansje vi får nånn også går det jo ann å kjøp etter at babyen e født også da.

Skrevet

hu snakka litt sånn gebrokkent hu æ hadd syns æ..så helt norsk ut,men hadd en merksnodig dialekt..så hadd a initialan e.m ..hvertfall de som sto på skjema mitt;o)

termin min ble korroigert te den 15..så fløtta tre gang æ no!

glede mæ litt te å kom på den der 3dultralyden æ må æ si..se om dem ser nåkka annerledes enn stolavs gjor..å ikke minst om dem ser samma kjønne

hihi,30 ja,om ikke fler..dem va 50 og 56 dem da..brukt dem litt om hverandre..bodya har jo ikke no å si om dem e litt lang,dem ska jo vær under lell;o) gangen her ska æ bare kjøp sånne som kan knappes helt opp forran tenkte æ,ser d e så mye av d i butikkan no,så e dem så my greierr å ha på enn dem som må over hode..for e d no en nyfødt ikke like så e d å få ting tredd over hue;o)

koss ellers går de i varmen da?jobbe du 100% fortsatt?

Skrevet

Kjækt å vit. E jo itj så erfaren på området, men no ska æ kjøp mest mulig som ikke trængs å træes over hodet:) Det går greit i varmen, litt hoven i beinan på slutten av dagen, men e jo for det meste på jobb når det e på det varmeste. 100% ja, eller 120% får æ næsten si. Det e på våren det e mæst å gjør te oss så det har blitt utrolig my å gjør dæm siste ukan. Håpe det roe sæ litt snart da:) Går greit å vær på jobb no, hodepina har gitt sæ, men kjenne en del i bekkenet. Hørt jo at du å plagdes litt med det. Koss det går med dæ da? Mamma fortalt forresten at hu hadd bekkenløsning bare når a gikk med mæ, men ikke med lillebroren min. Synes det e rart, men farmor hadd det å bare med jentan, selv om pappa kom sist. Hmmm...

Skrevet

hadd ingentingen med guttan æ heller...ikke et snev en gang,så kan jo godt hend d e no i de..spør du mæ så virke jentesvangerskap generelt mer innvikla,hvertfall for min del..kjenne i bekkene æ å,særlig om æ bli for lenge liggende eller sittende i en stilling..da e d såvidt æ greie reis mæ..føle mæ som ei gammal dame te tider *fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...