♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Skal jeg gi han stikkpiller eller vente litt og se om feberen går opp? Han er 15 mnd
vi blir 4 :o) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 min også.. ( målte akkurat og han hadde 39.6.. ga paracet med en gang jeg.. synes ikke det er noe å lure på når den er over 39.. og jeg sitter med verdes dårligste samvittighet, da vi har vært ute i hele dag.. men vi har sittet i skyggen da. Har kledd av ham, hva annet gjør man? lillegutt er 9 mnd..
mamsen-til-2 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Er i samme båt som deg =( Har ikke gitt han noe stikkpille. Venter å ser om den stiger. Han er å 15 mnd. Pass på å få i han masse drikke så.
vi blir 4 :o) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 paracet er et mildt medikament, og jeg tenkte at i denne varmen er det bedre å få feberen ned.. Så lenge man ikke gir paracet i hytt og pine, har det ingen skadelig effekt på baby`n. Jeg ville tro det var værre å la de gå lenge med så høy feber. Men jeg er kanksje litt hønemor.. )
rosa og en blå Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 mi ogso. 15 mnd og 4 dagen med feber. hadde akurat no 39.5. eg gir stikkpiller når den er over 38.5 hun har hatt feberkrampe. so fikk beskjed om å gi då- men eg gir ivertfall når feberen er over 39.
mamsen-til-2 Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes IKKE du er hønemor bolla&lillegutt =) Kan man i det heletatt bli det da....??? (alle sier jeg er hønemor nemlig... =) ) Jeg hadde også gitt paracet hvis han hadde vært veldig urolig av feberen,men han har sovet en god del i dag så jeg håper det går over av seg selv. Drikker masse når han er våken. Akkurat nå sover han i bare nettoen ute i reisesenga si med et tynt teppe på seg. God bedring til deres søte små.
Elipepsi Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Min lille har også feber. Huff.. Litt på og av, men har vært oppe i 39.6. Da gav jeg paracet. Han har også vondt i magen, så jeg er litt redd det kan være blindtarmbetennelse. Hatt diarè i noen dager nå, og fikk plutselig feber og mageknip. Sover nå, men skal til lege når han våkner dersom han ikke er bedre. Og den varmen som er nå er ikke akkurat heldig for humør og form heller da:S
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2007 takk for svar og nå har feberen gått opp på 39.9... han har hatt 41 da han var 11 mnd.. stakkar,,, har gitt stikkpiller nå så får vi se hvordan det går.. han drikker mye vann og vile ikke ha mat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå