♥ McQueen♥ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Og dere kan tro det var herlig!!!! Til dere andre som enda ikke har badet i år. Hopp i havet dere også!!!
Nina-med passasjer Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 var det varmt i vannet da? hørtes veldig deilig ut.holder på og renne bort gitt
♥ McQueen♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 ja det var faktisk overraskende varmt. Og gjett om det var deilig å kjøle seg ned litt. Klarte å ligge å slikke sol på svaberget en god stund takket være dukkerten. Så var det pitte litt vind der også, så det var helt fantastisk!!
VinterSol+2 Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 var fristende da jeg var nede og kjente på vannet gitt.. men tror jeg drøyer det, og holder meg til vassing.. ikke reneste vannet i oslofjorden, lissom.. og hvem vet om en har åpning eller ikke osv? *sukk*
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 bada igår, å trur det var realitivt varmt i vannet.. men jeg frøs så jeg fikk ikke puste.. heldigvis var typen der.. hehe.. har aldri skjedd meg noe lignende men...
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 ååååååååå jeg vil bada også.. men kan jeg det?? 3 dager over termin, og er moden.. Hopper gjerne i havet jeg.. men er litt redd for å gjøre noe galt.. hva tror dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå