Gå til innhold

Kutter ut alt godis nå!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig gått opp flere kilo på bare noen dager.. tipper det er litt vann i kroppen også,men ettersom jeg er overvektig fra før så har jeg nå satt meg et mål:

På tirsdag er jeg 33 fullgåtte uker, og fra og med den dagen skal jeg kutte ut alt av snop frem til fødselen er over.

det jeg da skal la meg selv spise i sommer er: alt av mat selvfølgelig, farris og is.

Jeg kutter ut alt godis,potetgull og brus. (jeg spiser egentlig minimalt godis og potetgull,men elsker iskald cola.... hehe..)

Så får vi se da, om jeg klarer med i 8 uker!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til! tror aldri jeg greier kutte ut snop og brus.. men prøver og beherske meg litt da , hehe =)

Skrevet

hehe.. sant.. det kommer til å bli vanskelig,men jeg kommer nok til å drikke masse farris... kullsyre må jeg bare ha.. ihvertfall i denne varmen;)

På tide å lage middag til gubben kommer hjem.. får se hva for noe sunt jeg finner på da.. hehe;)

Skrevet

Wow.. DU er sterk du.. ALDRI om jeg hadde klart det.. Har kuttet ned masse da!:D Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Takk jeg trenger mange kryssede fingrer,men jeg har en sterk viljestyrke så når jeg har bestemt meg for noe så skal det jaggu bli sånn også, hehe.

(men det verste er at gubben er sinnsykt til godtegubbe.... han spiser mengder med sjokolade og legger ikkepå seg et gram...)

Skrevet

Kanskje jeg skulle slenge meg på den. Har ikke spist masse godterier egentlig hittill, da søtsuget ble litt mindre etter at jeg ble gravid. Spist stort sett bare på lørdag. Må se om jeg får med gubben også på det da, han er ikke særlig fornøyd med de kg han har lagt på seg etter at jeg ble gravid, så kanskje han også blir med:)

Skrevet

hehe jo flere jo bedre:) lettere å holde seg unna også da, synes ihvertfall jeg.. for jeg er ikke typen som lyver om at jeg har holdt meg unna alt og i virkeligheten ikke klart det... og samtidig er jeg så sta at jeg skal ikke måtte krype til korset å innrømme at jeg sprukket.. jeg skal klare det!!!!

Skrevet

Så flinke dere er! Men jeg ville bare tipse dere om at Farris faktisk innheolder en del salt, og binder væsken. Jordmor ba meg styra unna farris i sommer dersom jeg skulle få mye vann i kroppen.Greit å vite!

Skrevet

Et annet tips:

Pass på å ha frukt tilgjengelig når søtsuget melder seg, gjerne druer.

Jeg var skikkelig rå på sjokolade og cola før, spesielt på jobb.

På jobb har jeg faktisk klart å kutte det ut helt,

har 2 epler på lunsjmenyen hver dag, sammen med brød m pålegg.

Man får et anderledes søtsug når man klarer å gå over til frukt,

og det roer snopetrangen litt.

Dessuten er nesten halve "jobben" gjort når man går ut av butikken uten snop :-)))

Har litt "fri" i helgen da, noe kos må man ha,

men prøver å ikke gafle i meg like store mengder som før.

Stå på!

Skrevet

Ja jeg vet at farris ikke er det beste heller,men for meg så føler jeg det er bedre enn cola!!!! for jeg må ha kullsyre og lightbrusen klarer jeg bare ikke... så farrisen skal jeg unne meg. Ellers skal jeg prøve å ha masse frukt i hus i sommer for det føler jeg at jeg kan spise uenderlig mye av, og druer er jo vanndrivende og godt så da slår man to fluer i en smekk;)

Skrevet

Så en over her skrev det om farris også,at det er så mye salt i det! Jeg er blitt veldig hoven i beina i løpet acv de siste dagene.. Sikkert varmen. Men jordmor ba meg prøve og styre unna farris og reker da det er mye salt.. Men bris da? Den er det jo litt kullsyre i, jordmor mente den var bedre en farris :)

Men er selfølgelig bedre og drikke farris enn brus, men saltet binder vannet til kroppen :)

Skrevet

synes du akkurat ble gravid eg, eg kjenner deg fra bli gravid sidene :)

men du er jo kjempe langt på veg jo

Skrevet

Jepp jeg bodde lenge på bli gravidsidene.. men nå er jeg 32+3 og det nærmer seg stort;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...