VinterSol+2 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 sitter her med de dumme kynnerne mine da.. steinhard mage hele tida, (over navelen) mensaktige smerter under navelen/nederste del av magen og sliten i ryggen... auauau.. ribbena mine er helt utslitt.. flere som har det sånn?
Turid Laila Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jepp disse kynnerne har ikke skjønt at babyen skal ned og ikke opp, så når jeg har en skikkelig en så presser de oppover, virker nesten som livmora prøver å komme innunder ribbeina mine! Har det også sånn med vondt i ryggen og nederst i magen. Pluss at jeg tror ikke føttene mine har blitt vant til all overvekten, så er ikke lenge av gangen jeg kan stå oppreist. Må enten gå eller sitte, og om jeg går mye blir jeg også sliten i beina ikke lett det her, heldigvis ikke lenge igjen da!!
VinterSol+2 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 ja, de dumme føttene altså.. har blitt så hoven i det siste at det ikke ser ut som noenting der nede.. føles helt rart å gå på, som om føttene har sovnet, lissom, pga alt vannet.. ja, nei, det er jo ikkelenge igjen! men jeg håper sørenmeg jeg slipper å gå over tida altså. da kommer jeg til å bli en bitter, sur kjerring, som glefser etter alt og alle.. tre uker til termin, og allerede har folk begynt å sende sms om "har ungen kommet ut enda?" *sukk*
Turid Laila Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Hehe det har det her og. Tenk om jeg må gå til 14.juli!! *grøss* nei får virkelig håpe han kommer før det altså!! Har kun få skift med klær som passer også, også orker jeg ikke å være ute i varmen, pluss at jeg vil bli brun! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå