durdom1 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hvor lang tid kan det ta at jeg får bot i posten?..
* 5 om dagen * Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 alt fra 1 til 4 uker...kommer ann på hvor ofte de sjekker fotoboksen ( var det ikke det du ble tatt i ) så om det tar langt tid, så ikke tro de har glemt deg... men er ikke sikker da, for har aldri fått bot...*bank i bordet*
durdom1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Hvis det skal ta så lang tid som 4 uker, så betyr det at når papiret kommer i posten er vi på ferien. Hva skjer da? Hvordan skal vi svare på brevet fra politiet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå