Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 er ganske ung og ikke så veldig erfaren, er så usikker når det komemr til sex. og ahn skjønenr ikke hvorfor jeg kvier meg for å suge han eller være øverst osv.. og det verste er når jeg prøver å få han til å forstå hvorfor det aldri går for meg. det har aldri gått for meg, aldri! hva skal jeg gjøøøøøre
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Går det for deg når du onanerer, eller gjør du ikke det heller? Hvor bra man har det seksuelt har mye å gjøre med hvor godt du kjenner deg selv seksuelt, og det er med det som alt annet,- jo mer du gjør det, jo flinkere blir du. Min erfaring tilsier at det er viktig å kjenne seg selv seksuelt før man kan få det godt med en annen. De venninnene mine som ikke onanerer får sjelden orgasmer med partneren sin, og de som gjør det- de får det. Det er ikke så rart at du ikke er komfortabel med suging og å sitte øverst hvis du ikke har 'funnet deg selv' seksuelt ennå. Finn et speil og se på deg selv, ta på deg selv og kjenn etter hva som er godt, så vil du etterhvert kunne hjelpe partneren din til å funke bedre sammen med deg i senga, også. Og bare spør mer om det er mer du lurer på. Vi kan jo være anonyme, så ingenting er for flaut eller for direkte her inne. He he.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 skal love deg at du ikke er alene om å føle deg ukomfortabel med å ri....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå