gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 jeg ammer fullt,kan jeg allikevel spise suppen?? d er jo så mye purreløk?? noen som har spist den? noen reaksjoner på bebi? han er 2 månder.. takk!!! :-)
**sander&mams** Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 hei du. jeg fullammer sønnen min - han reagerte ikke . dette er jo veldig individuelt da. jeg sprakk dessuten 3 dagen. den suppa er helt jævelig brakk meg ved lukta og tanken på å spise det til slutt men lykke til du da:)
MintCondition Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 En sånn kur er ikke anbefalt når man ammer.
mto2 Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 EG stussar og over at du vil gjennomføre ein slik kur når du ammar. Tenk i alle fall godt gjennom det, og konferer med fagfolk. Det kan gå ut over melka.
Espoir Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Du må IKKE ta en sånn kur når du amme. Da vil miljøgifter som er lagret hos deg, i fettet ditt, gå over i melken og ende opp i barnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå