Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 okey.. kjæresten min har masse bilder av halvnakne damer på pc'n, godtar det, jeg. men så fant jeg en dag ei lita liste.. i ei skrivebok som tilhører han, jeg snoka ikke, den lå på bordet.. der stod navnene til alle eksene hannes med en kort beskrivelse... jeg var ikke oppført på lista, så det var bare over eksene.. sikkert helt harmløst men.. hva gjør en med en sånn liste? hva er vitsen liksom?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Tror faktisk ikke det er vanlig i det hele tatt. Virker som en umoden mann. Men det er jo ikke sikkert at han har dem for å bruke dem(tlf.nr),men må si meg eni med deg: hva søren er vitsen. Har faktisk ikke noen svar å gi deg har ikke opplevd noe slikt selv.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Herregud så teit... Hva skal han med det liksom?? Tror ikke det er vanlig.
-Hengebuksvinet- Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 en morsom greie han hadde for noen år siden. Om du forstår hva jeg mener. Jeg og en veninne hadde en tåpelig greie der vi ga karakter til dem vi hadde vært sammen med, og som eksen min gravde frem da vi var sammen. Han ble drittsur, selv om dette var en liste jeg for lengst hadde glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå