Gå til innhold

Magen i sol og sjø?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med store mager:) kan man sitte ute å sole seg nå i desse deilige varme dagene,eller er det for varmt for barnet? Og kan man bade i isvannet som er enda, eller...?Er i uke 26..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe problem å sitte ute i sola, men bading burde du vente med til det blir varmere.

Jeg er helt syk etter å hoppe i sjøen, men har hørt at det ikke er bra så får være tålmodig..

Skrevet

soling kan du bare gjøre;) men fikk beskjed at vis det ble altfor varmt på magen så kunne det være lurt å dekke den litt. bade ville eg ventet med til det er litt varmere, men så lenge du ikke får beskjed om noe annet så bad i vei! ;)

Skrevet

For noe tull! Bare bad i vei!Da er solingen faktisk verre.Fostervannet blir jo oppvarmet.

Skrevet

sol skal du bare passe på så du ikke blir overopphetet eller er det ikke farlig :-)

og med bading fikk jeg beskjed om at det ikke var falig for babyn ligger så trykkt. det er bare helt på slutten man skal passe på altså når slimproppen har gått.... det fikk jeg beskjed om...

Skrevet

Bra, for jeg bader! Hvor lenge skal man egenltig vente da? Hvor varmt må det være i vannet, liksom?

Skrevet

Hva med bading i basseng? Er dette lov..?:)

Skrevet

Bad i vei! Så lenge slimproppen ikke har gått, kan man bade så mye man orker.. Ser ikke noe som skal tilsi det motsatte.

Slimproppen fungerer som en barriere mot bakterier, og når den da forsvinner, så vil det være lettere for bakterier å trenge inn i livmora og forårsake betennelse. Så, er du mot slutten og er usikker på om slimproppen har gått, ville jeg unngått basseng, men badekar hjemme hadde jeg nok uansett bada i..

Skrevet

Takk, Siza :) Har sett frem til å bade i sommer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...