Gå til innhold

Hallo alle sammen! :)


Junipia

Anbefalte innlegg

Da har det ndelig klaffet for oss! :). Er i uke 5+6 tror jeg. Førstegang for meg, så det er helt nytt dette! Jeg er så utrolig glad!!! Føler at det er mye som skjer med kroppen om dagen, svært ømme bryster og en sprengt mage...hehe. Fikk utregnetv termin til 12.febr her på BIM. Noen med samme dato?

 

Ellers gleder jeg meg til å følge dere alle i tida framover! Dettte bli spennende! Lykke til alle sammen, og kos dere masse med den lille spiren! Stoor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse og lykke til på ferden! Jeg har termin 6/2, også første gang og kjempespennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse! Har termin 12 februar jeg også=) Har ei lita datter på 1, 8 år fra før men like spennende denne gangen også=) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere så masse....har termin 5 februar jg....blir min tredje dette...har 2 gutter fra før,en på 3 år og en på 9 mnd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere kjempe masse!:)(; Jeg fant d ut på onsdag.. men har fortsatt ikke helt gått opp for meg.. men jeg har termin 7. februar... gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 9. februar, men på min utregning på BIM så står det at jeg er 5+0 den dagen du har postet ditt innlegg. Har sjekket det flere steder, og det stemmer... Hvis du har termin 12. februar ser det ut som du er kommet 4+4 i går og er 4+5 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende dette er. jeg har termin 10 februar og gleder meg stort .fantastisk med en sånn side når man er den eneste i vennegjengen som er gravid.. utrolig såre bryster og "mensen" mage her og.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og velkommen =) Jeg er 5+0 i dag, og har termin 10. februar =) Det blir spennende å bli 2-barnsmor =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :-)

Ja dette blir spennende. Jeg har termin den 5 febr. Blir morro å se utviklingen fram over nå....

 

Netta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Jeg har termin 1.feb og det er også første gang for meg. Blir veldig spennende fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Jeg testet positivt i går og har termin 8.februar i følge terminkalkulatoren her på BIM. Selv har jeg regnet meg frem til termin 12. februar slik jeg har lest om i noen bøker. (Dvs. siste menstruasjons første dag, minus 3 mnd. pluss 10 dager.) Får ulike tremindatoer på ulike nettsteder så dette er litt rart... Gleder meg uansett veldig.

 

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er helt ny på BIM, eller, har lest masse innlegg, men ikke skrevet noe sjøl før. Litt skummelt, sjø ;) Jeg testa positivt (tror jeg) i går, veeeldig svak strek QR, så er litt usikker på om jeg virkelig er gravid. Er ganske i villrede både mht mens og EL, men vet befruktningsdato ;) hehe. I så fall ble det termin 12. februar iflg BIMs kalkulator.

Er veldig spent nå. Kanskje jeg skal vente et par dager og teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...