Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er desverre en røyker. Røyker aldri inne, aldri mens jeg triller vogna og ikke i bilen. Men hender at jeg setter ungen i bilsetet, gir han noe å leke med, lukker bildøra og står utenfor og tar meg en blås før jeg kjører. Ungen er blid og fornøyd og jeg får stillt røykebehovet og er også blid og fornøyd. Men hender besteborgelige mammer kikker skikkelig stygt når jeg gjør det!
Cat.68 Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg hadde ikke høyt øyebrynet en gang. Så velbekomme!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 La dem kikke. Hvis det ikke er godt nok at du røyker utenfor bilen, så ta deg en blås inni bilen. Da kan det hende du får litt bedre reaksjoner.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Det er dilemma. Hvor skal man røyke. Man skal selvfølgelig ikke røyke inne. Ut kan man ikke gå, for da står ungene griner mens de dingler etter dørhåndtaket. Så må man ta dem med seg ut, og da blir det som regel en lekeplass, for alt annet er jo uinteressant. Men på lekeplassen skal man i hvertfall ikke røyke for det er jo en lekeplass.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Alternativet kunne jo vært kjøkkenvifta, men den forbedrer bare luftkvaliteten i huset hvis det er matos. Av en eller annen grunn filtrerer den vekk nikotinrøyk, for legen sier at det ikke hjelper å røyke under den samtidig som de anbefaler bruken i forhold til matlaging.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Ja, det er så sant så sant. Røyk er noe dritt. Men nå er faktum at jeg røyker og jeg prøver så godt jeg kan å begrense det til når han sover og sånn så han ikke blir plaget med det da. hi
suseduse Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Du utsetter jo ikke ungen for passiv røyking, så det må vel være lov??? Så lenge ungen har det bra, så behøver ingen bry seg! Kos deg med røyken uten dårlig samvittighet
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 jeg er ikke røyker og forstår ikke at du gidder bry deg om di som dømmer deg for det. du utsetter ikke ungene dine for noe. jeg hadde vel ikke lagt merke til det en gang om jeg gikk forbi deg.
Gjest -<<- Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Tja. Røykere lukter ganske vondt, så jeg synes ikke det er no' særlig å henge rundt unger etter å ha røyka. Derfor gjør ikke jeg det. Hva du gjør driter jeg egentlig i, og å skule på andre foreldre er omtrent like harry som å skrive opprørte foruminnlegg dersom man har sett en unge som ikke er fastlimt i godkjent supersete med ekstraordinær spesialautorisasjon fra allerøverste hold og fortrinnsvis signert av kongen i statsråd, liksom ... Dersom man observerer folk behandle barn på en måte man mener man bør legge seg bort i, bør man gjøre nettopp det - ved å samtale med vedkommende altså, eller ringe politiet ellerno'. Skuling er teit.
nickoline og supermann Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes egentlig ikke noe om det. De partikklene du tar med deg inn er også veldig farlige........ (dagens moral) Men sånn er det. Har du god samvittighet. så gi f i hva jeg synes:)
Embla72 Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Jeg røyker ikke selv og har derfor ikke helt sansen for at folk røyker i nærheten av ungene sine. Men du står da tross alt på utsiden av bilen og beskytter barnet ditt så godt du kan. Er nok av dem som tenner røyken i bilen med de små i baksetet. DET skjønner jeg at mange reagerer på, men de som henger seg opp i at du røyer UTENFOR bilen syns jeg ikke du skal bry deg noe om :-)
ragna Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 hmm, da lever du selvsagt etter "partikkel-regelen" din ellers i livet også nickoline? har du gravd hull under huset som dere lever i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå