Prinsesse 22.07.07 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har så mange planer for hva jeg skal ha gjort før den lille kommer ut om ca 7 uker. Men det blir liksom bare med det at jeg ser på lista mi. Har ikke ork til å gjøre noe om dagen. Har heller ingen matlyst og sover veldig lite om natta. Føler at jeg nesten har blitt lat jeg.. Må nok skylde litt på varmen også,men.. Noen med noen gode tips til å få ting gjort? Hvordan får jeg mer overskudd?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Du er ikke den eneste....Har 8 uker igjen og burde begynne å ordne litt greier til den lille kommer men det er liksom vanskelig å komme i gang..Er oppe 4-5 ganger om natta, hovne bein, baby som sparker ganske kraftig til tider så det blir ganske slitsomme dager.. Men tröster meg med at jeg snart får holde den lille..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Har det som deg! Mitt lille tricks er å dele opp listen og ikke se på hele på en gang. Hvis jeg bestemmer meg for ÈN ting jeg skal gjøre en dag, og KUN den ene tingen, så blir den gjort. Neste dag tar jeg ÈN ting til. Da går det sakte men sikkert fremover! Jeg tror det er litt det at det ser så MYE ut som tar piffen fra meg. Men hvis jeg setter meg delmål og er kjempefornøyd med meg selv om jeg når disse, så går det mye bedre. Ellers er det lov å være litt lat da :-)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Du er nok ikke den eneste tror jeg! Vi har 9 uker igjen til jenta kommer. og det er så mye som skal gjøres.. akkurat nå i dag er jeg på vei til å legge meg ned og skrike... orker ikke noe.. og denne varmen gjør det ikke noe bedre, Jeg skal pørve å få gjort de 1000 ting jeg må få gjort.. men jeg tror det bli tøfft. huff. føler så meg deg og sender deg en stor trøste klem!
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Skjønner godt hvordan du har det... Jeg har bare 3,5 uker igjen, så det skal vel ikke gå i turbofart her, men den varmen altså "!¤!#¤"# Jeg loffer sakte rundt i huset. Får gjort litt da, men ikke sånne typiske ting som synes. Rydda matskapet på kjøkkenet i går. Tok jo sin tid kan man si. Om natta er jeg masse våken, masse på do og masse varm. Om dagen er jeg mett, mett og atter mett (uten å være det egentlig tror jeg...) Enig med at det kan være greit å ta små saker hver dag. I mårra f.eks skal jeg konsetrere meg om å få blomster i balkongkassene og pynte litt i hagen. Men that`s it. Kunne gjort så utrolig mye mer en annen vanlig dag, men ikke nå lenger gitt, og det tror jeg bare vi må finne oss i. Det går jo over;) Lykke til i sommervarmen alle sammen...
MathildeC Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Ja, jeg! Jeg bare gleder meg til å komme hjem og legge beina høyt.. hvis jeg får av meg sandalene i det hele tatt. Har elefantbein. Jeg også prøver å gjøre en liten ting hver dag f.eks i går tørket jeg av kommoden som babyklærne skal være i.. sånne småting gjør jeg en av hver dag, så håper jeg jeg blir ferdig til slutt..
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har det akkurat som deg jeg også........har termin samme dag å ser jeg=) Den varmen tapper meg for energi i hvertfall.....i tillegg til at beina mine ser ut som 2 oppblåste gummihansker.....og er vonde!!!!!!!!! Jeg har også en del ting som gjenstår og ordne før babyen kommer......men tar litt og litt.......kommer vel i mål tenker jeg=)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Har hatt både graviditet (m bekkenløsning og hyppige kynnere) studier og jobb å tenke på ut mai. Nå er jeg sykemeldt, og eksamenene er unnagjort. Vasker, rydder og ordner til den store gullmedaljen, og det er helt vidunderlig!!! Dessuten er baby'n i magen ca klar til å komme ut, og da blir ikke kynnerne så skumle lenger! Men kroppen sier ifra når man må ta seg en liten siesta, og det er 1.pri akkurat nå. Dessuten er det jo ikke alt man klarer lenger, så kjæresten må trå til med tunge løft og div. Lytt til kroppen og ta litt og litt om gangen, så kommer vi nok i mål skal dere se!!! Laaange husarbeidslister er bare gøy når man slipper å bekymre seg om alt annet i tillegg!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Merker at ting er tyngre, ja. Har også ca 7 uker igjen (termin samme dag som deg). Jeg pleier å planlegge hva jeg skal gjør, også GJØR jeg det. Litt sånn "NÅ setter jeg i gang!". Får det som oftest gjort da, men ikke alltid...huff, hater å føle meg lat. Har to eksamener også nå, så har litt å gjøre:P
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2007 Godt å høre at det er flere som har det slik. Skal prøve å gjøre som flere av dere å ha ett gjøremål om dagen ..og faktisk gjøre det. Begynner i morgen. Er altfor overopphetet nå. over 30 g ute.
Loglady Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har det også sånn. Men jeg føler meg ikke lat, jeg føler meg i min fulle rett - som gravid i denne sinnsyke varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå