Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er livredd nå at jeg skal ha gått med klamydia i ett år uten å vite om det!! - Har ikke merket noe til det, men fikk et sexliv igjen nå for første gang på et år, og han har fått røde prikker på tissen og klør etter meg. Selv har jeg ikke merket noe. Men han mener det kommer fra meg, så da må det være noe jeg har gått med lenge.

Er livredd nå . Kan jeg ha blitt steril?

Skal til legen i morra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke! Kan det være at han reagerer på meg på den måten at vi er nye for hverandre?

Skrevet

Bruker dere kondom så kan det kanskje være latexallergi?

Nei... har ikke hørt om noen som reagerer slik på hverandre.. men det er nå mye rart her i verden da....

Hvis han får det kun etter sex, og det blir borte kort tid etter er det jo merkelig...

Men om han har det hele tiden... Varmen? Svetter "down there"? :o)

Nei, jeg aner virkelig ikke.

Skrevet

Jo. Det kan jo være "hva som helst".

Men det kom etter at vi begynte å ha sex, for 2 uker siden i morra.

Ikke med kondom. (i know)...Men vi skal gå å teste oss begge to nå for vi har tenkt å fortsette med dette.

Ble bare skikkelig nervøs nå. Jeg skulle jo ha sjekka meg før !!

Men har ikke kjent noe spesielt...

Skrevet

Tror ikke nødvendigvis det er klam om han har fått reaksjon på snabben. Men det er selvsagt det store problemet med klam at vi ikke merker den, min fant de bare fordi jeg skulle ha gyn us som rutine. Det skal imidlertid mye uflaks til for at du skal ha blitt steril av det. Sjekk ut snarest mulig, spis piller og regn med det beste.

Skrevet

Ja. Fytti rakkern. Hadde vert kjipt å blitt steril av noe sånt. Men ett år er jo lovlig lenge å gå med det da?

Skrevet

Greit og få sjekka.

Men:

Tiden fra smitte til sykdommen bryter ut (inkubasjonstiden) varierer, men er vanligvis mellom 1 og 2 uker.

Så hvis han fikk det for to uker siden, og det er to uker siden dere hadde sex første gang så er det nok ikke det tror jeg.

Skrevet

Han får ikke kløe utenpå av klamydia.... som regel merker man ikke at man har klamydia. ...

Du blir ikke steril. Veldig sjelden det altså**:)

Skrevet

Når jeg hadde klamydia fikk ikke jeg røde prikker...men klødde som fanden der nedre,å svei nor jeg pissa!

Skrevet

Min sambo ble sår da vi hadde hatt hyppig sex.......bla annet i et badekar. Det var vondt for han ja........skikkelig også.

Er nok ingen sykdom altså!

Skrevet

Joda, men det med røde prikker ser ikke ut til å være del av symptombildet i det hele tatt, så jeg ville ikke tro det er det han har.

Skrevet

Jeg tror ikke man får røde prikker av klamydia.

Har hatt det en gang, men husker ikke hvordan det var.

Uansett så kan han også ha hatt det før deg!

Mener det er mer vanlig at jenter merker det enn gutter, men er ikke sikker.

Skrevet

Kan godt være noe så "enkelt" som sopp.

Skrevet

Uff. Nei nå er jeg jo livredd for hva jeg kan ha av ulumskheter !!

Skrevet

Nei, 90% av kvinner merker det ikke, og ca 50% av menn. Det kinkige er jo at det kun er kvinner som kan bli sterile av det.

Skrevet

Nei.....begge kan bli sterile... tror jeg?

Skrevet

Jeg og sambo hadde en lignende opplevelse, han fikk masse røde prikker på penis og klødde, jeg merka ikke noe... Han dro til lege og fikk beskjed om at det var kjønnsvorter, og at det var jeg som hadde smitta han...Jeg dro til lege, og jeg hadde ikke noe, og fikk litt mere utdypende svar da(var jo redd for at han skulle tro at jeg hadde vært utro, hadde jo vært sammen i over 1 år).. Og det var alldeles ikke sikkert jeg hadde smitta han, men det kunne ha liggi latent hos meg, for noen var immune... Husker ikke helt hva legen sa, men var noe sånt..

Skrevet

Nei, kun kvinner, i form av tette eggledere.

Det skal visst finnes selvtest på apoteket, men den er ikke fullt så sikker som legens test.

Skrevet

kjenner ei som hadde klamydia i et år, hun ble ikke steril. tror denne bakterien finnes i to "former" en som angriper bare "utenpå" å en som angriper eggstokkene. får man klamydia i eggstokkene kan det bli eggstokk betennelse ut av det, å da kan egglederen bli tett. men tror nok du hadde lagt merke til det om du hadde fått eggstokk betennelse ja, for det har jeg hørt er VONDT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...