M by M Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har ikke lagd dette før. Også visste jeg ikke helt hva jeg skulle kjøpe, men landet på et helt stykke bacon som jeg tenker å skjære i 1 cm tykke skiver ca og steke de. Duger det tror dere? Bacon er veld et samme som flesk? Kjøpte en kilo. Holdet det til fem voksne? Har masse poteter, hvit saus og grønnsaker ved siden av.
* 5 om dagen * Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 det burde holde, men du kan jo si når du setter på bordet at det er det som er, så de får spise til det er tomt, så de ikke forventer at du har mere på kjøkkenet :-) går fint med bacon, er jo luksus det, men ikke krydre noe, la de heller gjøre det selv på tallerken. for å få en god saus, som smaker "flesk og duppe" burde du ta stekefettet, og blande det oppe i sausen, da blir den god da, også setter det ekstra smak, så du ikke trenger å krydre noe mere, ville jeg tro.... bon apetitt !!!
M by M Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Yes! Var det jeg tenkte Hos oss har vi en kode når vi setter maten på bordet. Om det som kommer på bordet er alt vi har sier vi "A på B" om det er mer på kjøkkenet sier vi "M på K". Redder oss fra pinlige situasjoner så alle skjønner om vi må dele eller hive innpå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå