Gå til innhold

Noen som vil oppdatere meg litt ang. Home & Away?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spm.:

- Hva skjedde med forholdet til Leah og Dan?

- Har de funnet ut at det er Scott som er pappaen?

- Har de funnet ut at Diesel bor alene, og at han er forelsket i Sally?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leah fant jesse utenfor en dag, full. han fikk overnatte og om natta prøvde han seg på henne. Dan var ikke hjemme og Leah fortalte han ingenting, men han fant det ut fordi jesse kom for å si unnskyld. Dan godtok ikke at Leah hadde løyet og gjorde det slutt.

Vet ikke at Scott er faren.

Vet at han bor alene, men ikke at han er forelska i Sally. Såvidt jeg vet..

=)

Skrevet

Men hva skjedde med den mappen som de fant på kontorer til han derre Brad Maclin eller hva det er han heter....?

Skrevet

Hei, hei! Oppdaterer deg gjerne jeg;-)

- Jessie var full som vanlig og hadde ingen plass å sove. Fikk overnatte hos Leah en natt Dan ikke var hjemme, og det endte opp med at han prøvde seg på henne i løpet av natten. Leah fortalte ikke til Dan at Jessie hadde sovet der, men Dan fant jo selvfølgelig ut av det.. Dermed brøt han forlovelsen fordi han mente han ikke kunne stole på henne..

- Nei, de har enda ikke funnet ut at Scott er pappaen til barnet;-(

- Ja, broren til Mattie (husker ikke hva han heter) følgte etter Diesel hjem etter skolen, og fant ut at han bodde alene. Sally fant ut av dette, og dermed fikk han bo hos de noen dager. Men de har ikke funnet ut at han er forelsket i Sally enda..

Så, det var del det!

Skrevet

Det fikk ikke jeg med meg heller.. Men de finner ikke ut av at Scott er faren før fødselen..

Skrevet

Tusen takk, dere er kjekke å ha når man lurer på noe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...